۱۱ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۷۴۱۳۵
مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی:

مسابقات قرآن کریم شمالغرب کشور برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی از برگزاری سی و دومین دوره مسابقات قرآن کریم شمالغرب کشور در ارومیه خبر داد.
مسابقات قرآن کریم شمالغرب کشور برگزار می‌شود

حجت الاسلام روح الله بیگی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه اظهار داشت: سی و دومین دوره مسابقات قرآن کریم از ویژه برنامه های ایام دهه فجر است که به صورت منطقه ای در ارومیه برگزار می شود.

وی تصریح کرد: سی و دومین دوره مسابقات قرآن کریم شمالغرب کشور با حضور 150 نفر از ممتازان بخش قرآن از استان‌های زنجان، آذربایجان ‌شرقی و اردبیل و آذربایجان غربی در مسجد قبای ارومیه برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی افزود: این دوره از مسابقات قرآنی در چهار رشته حفظ کل، حفظ بیست جزء، ترتیل و قرائت قرآن کریم برگزار می‌شود.

حجت الاسلام بیگی یادآور شد: شرکت‌کنندگان در این مسابقات برگزیدگان مرحله استانی هستند و در رقابت منطقه‌ای نیز در دو مقطع سنی زیر و بالای شانزده سال در آذربایجان ‌غربی به رقابت با یکدیگر پرداخته و معلومات قرآنی خود را محک می‌زنند.

وی مدت زمان برگزاری مسابقه را سه روز اعلام کرد و بیان داشت: شرکت کنندگان در روزهای هجدهم تا بیستم بهمن‌‌‌ امسال‌ با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

قابل ذکر است، در مراسم افتتاحیه سی و دومین دوره از مسابقات قرآن کریم شمالغرب کشور دو نفر قاری و مجری بین المللی حضور خواهند داشت./935/ت302/س
ارسال نظرات