۱۶ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۷۴۶۳۶
نائب رییس مجلس شورای اسلامی:

22 بهمن روز تجلی آگاهی و بصیرت ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ نائب رییس مجلس شورای اسلامی، شهدا را چراغ راه انقلاب اسلامی دانست و گفت: خروج از آرمان شهدا، مسیر حرکت انقلاب را با چالش مواجه می کند.
ابوترابي نائب رييس مجلس شوراي اسلامي
به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی، نائب رییس مجلس شورای اسلامی، شب گذشته در یادواره سرلشگر خلبان احمد کشوری و 150 شهید بخش کیاکلا، شهدا را تابلوی مجسم آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: شهداء آرمان های بلند نظام را عینیت بخشیدند و اهداف کلان نظام را در برابردیدگان ما ترسیم کردند.

وی شهدا را تجسم واقعی آرمان های امام و انقلاب دانست و گفت: توجه به آرمان های شهدا در نظام اسلامی تنها و بهترین راه رسیدن به موفقیت است.

حجت الاسلام ابوترابی جمهوری اسلامی ایران را جزء ده کشور قدرتمند جهان معرفی کرد و گفت: اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون حانفشانی های شهدا است.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان این که شهدا راه را برای اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره کردند، تصریح کرد: شهدا ماندگارترنی و موثرترین شجره قرآن و عترت هستند وامروز وظیفه همه ما ادامه راه شهدا و عمل به آرمان های بلند آنها است.

حجت الاسلام ابوترابی دربخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ایران اسلامی پس از 31 سال انقلاب، امروز ازلحاظ امینی، دفاعی وسیاسی جزء کشورهای قدرتمند جهان قرار دارد، و هیچ تصمیمی درمنطقه بدون نظرخواهی از جمهوری اسلامی ایران اجرا نمی شود.

وی به قدرت موشکی و ماهواره ای جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در بخش های دفاعی و نیز تکنولوژی های روز دنیا کشورهای جهان را متحیر کرده است.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نقش آفرینی جمهوری اسلامی ایران در منطقه، گفت: حضور ایران اسلامی درمنطقه موجب ناکامی توطئه های آمریکا و نیز رژیم صهیونیستی در کشورهای همسایه شده است.

حجت الاسلام ابوترابی حراست از رهبری نظام را یک تکلیف دانست و خاطر نشان کرد: همه باید در پرتو بصیرت و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی ادامه دهنده راه و آرمان های شهدا باشیم.

وی همچنین به راهپیمایی میلیونی ملت ایران در روز نهم دی ماه امسال اشاره کرد و افزود: ملت ولایت مدار ایران اسلامی 22 بهمن امسال نیز همانند نهم دی ماه تجلی دیگری از آگاهی و بصیرت را به نمایش می گذارند و نشان می دهند که به آرمان های امام، رهبری و شهدا وفادارند./950/پ202/ص
ارسال نظرات