۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۷
کد خبر: ۷۴۶۵۸۰
نماینده ولی فقیه در لرستان: 

مسئولان در خدمت به مردم بسیجی وار عمل کنند

مسئولان در خدمت به مردم بسیجی وار عمل کنند
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی به رسالت خطیر مسئولان در خدمت به مردم اشاره کرد و گفت: همه باید در میدان عمل بسیجی وار عمل کنیم و به فکر مشکلات مردم و منافع آنان باشیم.

به گزارش خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در همایش «بسیج خدمتگزار مردم» و تجلیل از مدیران، فرماندهان و بسیجیان نمونه استان لرستان با تبریک هفته بسیج گفت: امام راحل فرمودند به خواست خدا در کنار بسیجیان جهان اسلام خواب راحت را از دیدگان جهانخواران و سرسپردگانی که به ستم خویش اصرار می‌کنند سلب خواهم کرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: امروز همین مرام، رفتار و گفتار، در سبک و سیاق و روش مقام معظم رهبری وجود دارد و این با صبر، استقامت، عزم و اراده به دست می‌آید اینکه انسان مستحکم در این مسیر حرکت کند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تاکید بر اینکه امروز همه ما در میدان عمل باید با تکیه بر تفکر بسیجی گام برداریم، عنوان کرد: باید با راه و روش، گفتار و کردارمان بگونه ای عمل کنیم که در این صف باشیم و باید بسیجی وار فکر، عمل و رفتار کنیم.

وی با بیان اینکه بسیجی دشمن شناس و موقعیت شناس است، ادامه داد: بسیجی دشمن را می‌شناسد، نقاط ضعف و قوت دشمن را می‌شناسد، می‌داند در هر مرحله‌ای با دشمن باید چگونه برخورد کند و موضع‌گیری‌اش چگونه باشد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی ادامه داد: هر بسیجی، هر مسوولی، مجموعه یک پایگاه، زمانی در تراز است که در هر مسوولیتی که هست، در کسب منافع صف آخر باشد، جایی که نیاز به اقدام و فداکاری دارد، نیاز به بخشش دارد، باید صف اول باشد.

وی با اشاره به اینکه سرداران ما این چنین بودند، خودشان در خط مقدم بودند و به بسیجی‌ها می‌گفتند پشت سر ما بیایید، ادامه داد: هرجا میدان خطر بود در نوک حمله بودند و اما هر کجا که امکانات می‌خواست تقسیم بشود صف آخر بودند و دیگران را مقدم می‌دارند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تاکید بر اینکه اخلاق اسلامی در همه ادارات باید رعایت شود، اظهارکرد: اگر حسن اخلاق، ایجاد گشایش در کار مردم، سلامت اداره و تشکیلات اداری، در همه جا مد نظر باشد در این صورت رضایت امام عصر«عج» را بدنبال خواهد داشت‌./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات