۱۷ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۷۴۶۸۴
امام جمعه سوسنگرد:

انزوای علمی‌ مسلمانان خاورمیانه هدف اصلی دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سوسنگرد در خطبه‌های نماز جمعه ‌گفت: هدف دشمنان اسلام انزوای علمی و فرهنگی خاورمیانه و تسلط بر ملت های مسلمان است.
خليج فارس
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید طالب موسوی، امام جمعه سوسنگرد، روز گذشته در خطبه‌های نماز جمعه ‌بر حضور پر شور مردم انقلابی ایران در راهپیمایی 22 بهمن تأکید کرد و اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با دیگر وقایع و انقلاب‌ها متفاوت است؛ زیرا این انقلاب، با رهبری روحانیت عظیم الشأن اسلام و با حضور گسترده مردم در صحنه پدیدار شد.

حجت الاسلام موسوی با بیان این‌که هدف دشمنان اسلام انزوای علمی و فرهنگی خاورمیانه و تسلط بر ملت های مسلمان است، خاطر‌نشان کرد: غربی‌ها هزینه‌های سنگینی‌ از برخی کشورهای منطقه می‌گیرند و در مقابل به آنها اسلحه می‌فروشند تا در حقیقت به کمک این سلاح‌ها و تسلیحات نظامی، در برابر تشیع قد علم کنند.

وی در ادامه به دخالت استکبار جهانی در امور داخلی برخی کشورهای همسایه تصریح کرد: کشور‌هایی که دست‌بوس آمریکا و اسرائیل غاصب هستند، بدانند که بازیچه‌ای بیش برای غربی‌ها نیستند.

امام جمعه سوسنگرد تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی، استقلال و عزت را برای ملت و کشور ما به ارمغان آورده که باید شکرگزار این نعمت بزرگ بود و از آن پاسداری کرد./945/پ202/س
ارسال نظرات