۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۷۵۹۱۶۰

پیام تسلیت رئیس مجمع نمایندگان طلاب در پی درگذشت آیت الله طه محمدی

پیام تسلیت رئیس مجمع نمایندگان طلاب در پی درگذشت آیت الله طه محمدی
رییس مجمع نمایندگان طلاب وفضلای حوزه علمیه قم در پیامی، گذشت آیت الله طه محمدی نماینده سابق ولی فقیه در استان همدان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر رییس مجمع نمایندگان طلاب وفضلای حوزه علمیه قم در پیامی

گذشت آیت الله طه محمدی نماینده سابق ولی فقیه در استان همدان را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 انالله و اناالیه راجعون

قال الله الحکیم: مِّنَ ٱلْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَيْهِ ۖ فَمِنْهُم مَّن قَضَىٰ نَحْبَهُۥ وَمِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبْدِيلًا. قال رسول الله (صلی الله علیه واله وسلم )
اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمة لایسدها شیء

در مکه معظمه خبر تأثرآور ارتحال آیت الله طه محمدی فقیه اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام  را دریافتیم. 

حضرت آیت الله طه محمدی  رضوان الله علیه عالمی فرهیخته و فقیهی ارزشمند و شخصیتی خدمتگذار در حوزه و جامعه بود که با رحلتش ما و جمله شاگردان خویش را مبتلا به فراق و غم نمود و اینک آسمانی گشت.

امام جمعه، نماینده سابق ولی فقیه در استان همدان و نماینده خبرگان رهبری از سوی مردم انقلابی استان در دوره قبل و مدرس توانمند حوزه علمیه قم و همدان، امروز از میان ما رخت بربست و دارفانی را وداع گفت. 

تبلیغ در شهرها و دانشگاه ها و تدریس علوم نقلی و عقلی و همچنین حضور در جبهه ها و رفاقت فراوان با شهدا خاصه سردار شهید همدانی و اقامه گر یادمان شهیدان بخشی از فعالیت های آن مرد اخلاق بود.

 وی از جمله پرورش یافتگان مکتب علمی و فقهی و فلسفی و اخلاقی حضرات آیات نوری همدانی، میرزا هاشم آملی، حسن حسن زاده آملی، سیدمحمدرضا گلپایگانی، جوادی آملی، سعادت پرور، سلطانی بروجردی و شهید مفتح بود که با مردم داری، حسن سابقه، عشق و علاقمندی به امام و رهبری معظم انقلاب اسلامی عمری را درخدمت به مردم سپری نمود. علم و عمل و اخلاص  را می توان از برجستگی های کارنامه ی این عنصر بی نظیر و مخلص دانست.

این ضایعه ی مولمه را به پیشگاه امام زمان حضرت بقیه الله الاعظم( عج) و رهبر عزیز انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای و نیز به محضر مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی، حوزه های علمیه کشور خصوصا قم و همدان، طلاب و فضلای آن دیار عالم خیز و مردم متدین استان همدان و شاگردان و ارادتمندان ایشان بالاخص خانواده مکرمشان و فرزندان گرامیشان به ویژه به حجت الاسلام والمسلمین حسن طه محمدی تسلیت و تعزیت عرض می نمایم. 

عاش سعیدا و مات سعیدا

رییس مجمع نمایندگان طلاب وفضلای حوزه علمیه قم 
مکه معظمه سید جلال رضوی مهر

ارسال نظرات