۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۷۶۲۳۵۲
پزشکیان در مراسم تنفیذ:

قول می‌دهیم راهی جز انصاف و عدالت نپوییم + فیلم

قول می‌دهیم راهی جز انصاف و عدالت نپوییم + فیلم
رئیس‌جمهور گفت: به مردم قول می‌دهیم و خدمت مقام معظم رهبری تعهد می‌کنیم که برای این مردم جز انصاف راه دیگری را نپوییم.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مسعود پزشکیان رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در مراسم تنفیذ در سخنانی، گفت: مراعات انصاف جزو اصولی است که باید به آن پایبند باشیم و با مردم بر اساس انصاف برخورد کنیم، این را سرلوحه زندگی خودمان و رفتارمان قرار خواهیم داد.

وی افزود: به مردم قول می‌دهیم و خدمت مقام معظم رهبری تعهد می‌کنیم که برای این مردم جز انصاف راه دیگری را نپوییم.

رئیس‌جمهور ادامه داد: قول می‌دهیم که با تمام وجود به این مردم خدمت کنیم و قول می‌دهیم که راه شهیدانمان را و راه کسانی که جان خودشان را برای این کشور کف دست گذاشتند و جانشان را برای این مملکت داده‌اند، تا پای جان بایستیم و تلاش کنیم.

پزشکیان تصریح کرد: دست‌به‌دست هم دهیم تا این عزت و افتخار را به کشورمان بازگردانیم و این جز با اتحاد و قانون‌گرایی و با وحدت امکان‌پذیر نیست.

تعداد بازدید : 1

وی اضافه کرد: باید دست‌به‌دست هم دهیم تا بتوانیم پاسخگوی مشکلات و نیازها و دغدغه‌های مردم عزیز کشورمان باشیم و این قول را در خدمت شما و مقام معظم رهبری اعلام می‌کنم؛ پایبند این رسالت و گفته‌ها خواهم بود.

رئیس‌جمهور افزود: از محضر مقام معظم رهبری تشکر و قدردانی می‌کنم و همچنان خواهانم، برای پیشبرد سیاست همگرایی و اجماع در حکمرانی دولت وفاق ملی که به وجود خواهد آمد را کمک کنید؛ موفقیت دولت در پاسخ به انتظارات مردم، توفیق نظام و نشانه دوراندیشی و اقتدار رهبری معظم انقلاب است.

پزشکیان همچنین اظهار کرد: از نظام حکمرانی کشور نخبگان و نهادهای مدنی و یکایک ملت شریف و بزرگوار ایران می‌خواهم که دست‌به‌دست هم دهیم تا فضای احیای نشاط و امید و اعتماد مردم پایدار و ماندگار بماند. خاک‌پای ملت هستم و می‌کوشم فرزند خلف برای ملت ایران باشم.

ارسال نظرات