۰۷ اسفند ۱۳۸۸ - ۲۲:۱۱
کد خبر: ۷۶۵۱۴
آیت الله نمازی:

موفقیت های کشور در عرصه های مختلف، مرهون مدیریت و تدابیر حکیمانه رهبری است

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ساخت ناوشکن جماران را از جمله موفقیت های بسیار بزرگ جوانان ایران زمین دانست و تاکید کرد: این ناوشکن به دستور حضرت آیت الله خامنه ای آغاز به کار کرد و به ناوگان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی پیوست.
آيت الله نمازي
آیت الله عبدالنبی نمازی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و امام جمعه کاشان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به دستاوردهای مختلف انقلاب اسلامی در عرصه های علمی، هسته ای، فناوری و پزشکی اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب با درایت و مدیریت و تدبیر به جا و جالب توجهی که داشته اند سهم بسزایی در این دستاوردها ایفا کردند.

وی ساخت ناوشکن جماران را از جمله موفقیت های بسیار بزرگ جوانان ایران زمین دانست و تاکید کرد: این ناوشکن به دستور حضرت آیت الله خامنه ای آغاز به کار کرد و به ناوگان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی پیوست.

این استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: تصمیم سازمان صنایع دفاعی کشور و وزارت دفاع در ساخت این ناوشکن به دستور مستقیم و تدبیر رهبری بوده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: رهبری به نیروهای وزارت دفاع و صنایع دفاعی و نظامی کشور تاکید کردند برای اینکه به خودکفایی در عرصه های مختلف برسید، باید این کار را بکنید.

آیت الله نمازی جمهوری اسلامی را از جمله معدود کشورهای دارای فناوری ساخت ناوشکن دانست و تاکید کرد: ناوشکن جماران که در سایه هدایت های رهبر فرزانه انقلاب و سعی و تلاش فراوان دانشمندان ایرانی طراحی و ساخته شد، ظرفیت های مختلفی را از جمله حمل بالگردهای نظامی و موشک های سطح به سطح، سطح به هوا با بردهای دور و نزدیک دارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش موفقیت های کشور در عرصه هسته ای و دیگر عرصه های علمی را مرهون مدیریت و تدابیر حکیمانه و مدبرانه مقام عظمای ولایت دانست و بیان داشت: معظم له در همه دوران ها و دولت های مختلف رهبری و هدایت مستقیم خود را در عرصه هسته ای داشته اند.

آیت الله نمازی اظهار داشت: حضرت آیت الله خامنه ای در مساله مبادله اورانیوم غنی شده سه تا پنج درصد نیز که قرار بود خارجی ها اورانیوم با درصد پائین را از ما تحویل گرفته و در نقطه ثالثی به ما سوخت 20 درصد بدهند، با تدبیر حکیمانه خود وارد شده و بعد از مدت کوتاهی که این مبادله با تدبیر رهبری متوقف شد، دانشمندان هسته ای ما بدون اتکا به خارجی ها موفق به غنی سازی 20 درصد در میهن اسلامی شدند.

امام جمعه کاشان در ادامه تصریح کرد: مقام معظم رهبری در سایر عرصه های علمی نیز همواره جوانان عزیز ایران را ترغیب و تشویق کرده و می کنند و خود در جریان مستقیم فعالیت های علمی کشور هستند. /924/ت302/ج

ارسال نظرات