۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۷۶۵۹۴۸

گردهمایی «ملیکه ایران» در جوار حرم بانوی کرامت برگزار شد

گردهمایی «ملیکه ایران» در جوار حرم بانوی کرامت برگزار شد
جشن خانوادگی «ملیکه ایران» در آستانه سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه (س) به قم در جوار حرم بانوی کرامت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، جشن بزرگ خانوادگی ملیکه ایران به مناسبت روز ملی قم (سالروز ورود پربرکت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به شهر قم ) پنج شنبه پنجم مهرماه، ساعت ۱۹ در میدان آستانه با حضور چشم گیر مردم قم برگزار شد.

براساس این گزارش جشن روز ملی قم و سالروز ورود بانوی کرامت به شهر مقدس قم با تلاوت حامد شاکرنژاد، حضور کارشناسانی همچون حجت الاسلام و المسلمین شهاب مرادی، حجت الاسلام موسوی و دکتر سعید عزیزی، مداحی سید مهدی میرداماد، علی اکبر حائری، سجاد محمدی و محمد اسداللهی، شعرخوانی مجید تال و با اجرای پیمان طالبی و سید محمدرضا حسینیان برگزار شد.

پیمان طالبی و سید محمدرضا حسینیان اجرای این برنامه را برعهده داشتند که لحظاتی با همراهی نورموبایل ها وشعار " معصومه جان خوشآمدی" فضایی زیبا را رقم زدند و حاضرین در این جشن با همراهی سجاد محمدی و علی‌اکبر حائری، سرودهای مست نجف، دختر ایران و بیعت را هم‌خوانی کردند. در این جشن، سید مهدی میرداماد، علی‌اکبر حائری، سجاد محمدی و محمد اسداللهی از مادحین اهل‌بیت(ع) به مولودی‌خوانی و مدیحه‌سرایی پرداختند.

تعداد بازدید : 2

دکتر سعید عزیزی سخنان خود را با شکر گزاری واعتماد به خدا آغاز کرد وبا جملات انگیزشی  بسیار دقیق و پرمعنا مخاطب خودرا به تامل واداشت که باید قدر داشته های خودرا دانست و به وظیفه خود عمل کنیم واجازه دهیمخداوند خدایی کند و اگر قصد اصلاح خانواده وفرزندانمان را داریم ابتدا باید تغییر را از خومان شروع کنیم.

براساس آیات الهی کلام الله مجید به زیبایی بیان کرد که اگر تغییر را از خودمان شروع کنیم نتیجه معجزه وار تغییر را در زندگی، جامعه واطراف خود لمس خواهیم کرد و در پایان عرض ارادتی به مقام والای بانوی کرامت داشت و به شهروندان قمی ابراز داشت که قدر این نعمت را باید بیشتر از همیشه دانست. 

«مجید تال» از شاعران آئینی کشور در این مراسم، از مدح و منقبت اهل‌بیت(ع) گفت و با موضوع ورود بابرکت بانوی کرامت به قم، شعرخوانی کرد و در ادامه جشن بزرگ ملیکه ایران که با حضور هزاران نفری مردم قم و زائران حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(ع) همراه بود، «حامد شاکر نژاد» از قاریان برجسته و بین‌المللی کشور نیز برنامه‌های قرآنی جذابی را اجرا کرد.

نورافشانی آسمان حرم مطهر حضرت معصومه(س)، برپایی غرفه‌های فرهنگی و هنری و برپایی ایستگاه‌های صلواتی و پذیرایی از زائران و مجاوران حرم بانوی کرامت، از دیگر برنامه‌هایی بود که در حاشیه این مراسم انجام شد.

تعداد بازدید : 2
حمیدرضا شاکر
ارسال نظرات