۰۹ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۷۶۶۴۸
مسؤول امور معاونت پژوهش مراکز استان ها و مدارس علمیه:

تاکنون در مراکز مدیریت حوزه علمیه شش استان کشور معاونت پژوهش تاسیس شده است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول امور معاونت پژوهش مراکز استان ها و مدارس علمیه گفت: در هر استان کشور یک مرکز مدیریت و در هر مرکز یک معاونت پژوهش راه اندازی خواهد شد.
معاونت پژوهش


حجت‌الاسلام سیدحمیدرضا سبحانیان، مسؤول امور معاونت پژوهش مراکز استان ها و مدارس علمیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: پس از آن که مرکز مدیریت حوزه علمیه قم تصمیم گرفت تا در استان ها مراکز مدیریت تاسیس کند، معاونت پژوهش نیز تصمیم گرفت برای استان هایی که احکامشان صادر شده است، معاونت پژوهش تاسیس کند.

وی با یبان اینکه تاکنون برای تاسیس معاونت پژوهش در شش استان کشور، اقدام کرده ایم، گفت: هم اکنون در مراکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان های تهران، خوزستان، فارس، منطقه ویژه کاشان، استان سیستان و بلوچستان و چهار محال و بختیاری معاونت پژوهش تاسیس شده است.

حجت الاسلام سبحانیان با بیان اینکه وظیفه معاون پژوهش در مراکز استان ها، در بعد کلی مدیریت امر پژوهش در کل استان است، ادامه داد: ارتباط با پژوهشگران استان، راه اندالزی معاون پژوهشی استان ها، راه اندازی و تجهیز کتابخانه ها، برگزاری جشنواره ها، برگزاری همایش کتاب. توسعه علوم منطقه، استاندارد سازی پژوهش منطقه. نیازسنجی پژوهش در منطقه از جمله وظایف این معاونت است. /909/ ت302/ع

ارسال نظرات