۱۰ اسفند ۱۳۸۸ - ۲۲:۳۱
کد خبر: ۷۶۸۷۹
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

براندازی نرم دشمنان تغییر هویت جوانان را نشانه رفته است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا گفت: دشمن برای براندازی نظام اسلامی به دنبال تغییر هویت جوانان برآمده است تا بتواند نظام را از درون ‌تغییر دهد.
مسؤول نهاد نمايندگي ولي فقيه در سپاه کربلاي مازندران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام مختار نظری، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران، دوشنبه در همایش سالانه اعضای کمیته‌های پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی فرهنگیان شهرستان و مناطق استان در ساری، به تلاش دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای براندازی اشاره کرد و گفت: امروز هویت زدایی جوانان ایرانی یکی از اهداف مهم دشمنان نظام اسلامی در جهت براندازی نرم است.

وی با بیان این که دشمنان جمهوری اسلامی تلاش می کنند تا بتواند نظام اسلامی را از سوی عوامل داخلی تغییر دهند، افزود: این مسأله از مهم‌ترین اهداف جنگ نرم دشمنان انقلاب اسلامی است.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران با اشاره به سرمایه‌گذاری کلان دشمنان برای اسلام زدایی در میان جوانان کشورهای اسلامی به ویژه ایران، خاطر‌نشان کرد: امروز باید هوشیارتر از گذشته بود؛ چون دشمنان از هر فرصتی برای بی هویتی جوانان ایرانی استفاده می کنند.

حجت الاسلام نظری در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر این که در جامعه اسلامی باید توازن تربیتی بین خانه و مدرسه صورت گیرد، ادامه داد: همخوانی تربیتی می‌تواند در کیفی سازی آموزش نقش مؤثری را ایفا کند و در مقابله با جنگ نرم آنچه می‌تواند مؤثر واقع شود کیفی‌سازی در آموزش و پرورش است و آموزش و پرورش باید این مسأله را اصل قرار دهد.

سید محمدتقی شاهچراغی، فرمانده سپاه کربلای مازندران، نیز در این همایش به نقش مؤثر بسیج دانش آموزی در مقابله با جنگ نرم دشمنان انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز جنگ نرم از مهم ترین مسائل پیش روی جامعه اسلامی است که باید در مقابله با آن هوشیار و بصیر بود.

وی با بیان این که متأسفانه برخی از سیاسیون منکر این جنگ شده و آن را یک توهم و شبهه می‌دانند؛ در حالی‌که مقام معظم رهبری همواره از جنگ نرم و ناتوی فرهنگی سخن به میان آورده‌اند، افزود: اکنون دشمن با فناوری نوین، فضای مجازی خطرناکی را تدبیر کرده است تا جوانان ‌‌در معرض تهدید قرار گیرند./950/پ202/س

ارسال نظرات