۲۶ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۷۸۱۴۱
آیت‌الله نمازی:

هجمه به ولایت فقیه بخاطر افزایش روز افزون عزت و پیروزی ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ عضو خبرگان رهبری با اشاره به فرا رسیدن سال 89 تصریح کرد: نسل جوان و دانشجویان آگاهی خود را نسبت به توطئه های پشت پرده استکبار جهانی و صهیونیسم درباره انقلاب اسلامی ایران افزایش دهند.
آيت الله نمازي


آیت‌الله عبدالنبی نمازی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به فرا رسیدن سال 89، پیروزی های سال 88 جمهوری اسلامی ایران را در عرصه های مختلف داخلی و بین المللی تبریک گفت و شرایط و موقعیت حساس جهان اسلام و انقلاب اسلامی در عرصه بین الملل را یادآور شد.

وی افزود: مهم ترین مسأله در سال جدید که تمام مسؤولان و کارگزاران نظام، رهبران فکری و فرهنگی، علما و روحانیت، خطبا، ائمه جمعه و جماعت، اساتید دانشگاه ها و بالاخص نخبگان باید بر آن تمرکز و آن را به درستی اطلاع رسانی کنند، شرایط و موقعیت حساس انقلاب اسلامی ایران در عرصه بین الملل است.

استاد درس خارج فقه حوزه علمیه قم تصریح کرد: امروز عرصه تقابل تمام عیار جبهه کفر با جبهه توحید است به طوری که جهان کفر با تمام قدرت به مقابله با جهان اسلام پرداخته، بیشتر از گذشته به توطئه های خود شتاب داده است و برای تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش می کند.

آیت‌الله نمازی با بیان این‌که نظام جمهوری اسلامی ایران پرچمدار نهضت توحید در عرصه جهانی است، گفت: افکار عمومی به خصوص نسل جوان و دانشجویان در جریان توطئه های پشت پرده استکبار جهانی و صهیونیسم نسبت به اسلام، مسلمانان و انقلاب اسلامی ایران قرار گیرد.

وی تصریح کرد: سال پیش رو، سال توسعه اتحاد ملی و انسجام اسلامی میان اقشار مختلف در جهت رویارویی با دشمنان اسلام باشد، چرا که عزت امت اسلامی در سایه اقتدار، اقتدار امت اسلامی در سایه اتحاد و اتحاد امت اسلامی در پیروی از رهبری الهی ولایت فقیه است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این‌که عزت و پیروزی ملت ایران از آغاز انقلاب تا به امروز در سایه رهبری ولایت فقیه است، گفت: دشمنان انقلاب به این مسأله پی برده و برای تضعیف جایگاه روحانیت، مرجعیت و ولایت فقیه تلاش می کنند.

آیت‌الله نمازی در ادامه سخنان خود خطاب به سیاسیون داخل نظام خاطرنشان کرد: وجهه سیاست، توحید است، پس مراقب باشید در مجموعه نظام و حاکمیت جمهوری اسلامی در چارچوب دین و تقوای الهی حرکت کرده و به دنبال منافع گروهی خود منهای اسلام و انقلاب نباشید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه ریزی صهیونیست ها برای تهاجم به بیت المقدس و رویارویی آنان با جوانان فلسطینی اشاره کرد و با بیان این‌که این رویارویی تا ظهور امام زمان(عج) تداوم خواهد داشت، گفت: جهان اسلام به خصوص ملت فهیم ایران بیش از پیش از توطئه های دشمنان اسلام مطلع و برای مقابله با آنان تدبیر کنند. /920/ت302/ع

ارسال نظرات