۱۸ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۷۸۷۶۵

شورای سیاست گذاری تبلیغ در سازمان اوقاف و امور خیریه تشکیل شده است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل امور دینی واعزام مبلغ سازمان اوقاف گفت: شورای سیاست گذاری تبلیغ در سازمان اوقاف تشکیل و برنامه های کلی تبلیغ از سوی این سازمان در سال جاری تدوین شده است.
سيد جلال رضوي مهر مدير کل امور ديني و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خيريه


حجت الاسلام سید جلال رضوی مهر، مدیر کل امور دینی و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: مبلغان این سازمان به همراه دیگر مرزبانان عقیدتی اسلام، در سال همت مضاعف و کار مضاعف به صورت مضاعف برای تبلیغ دین و ارشاد مردم تلاش خواهند کرد تا فرمایش رهبر معظم انقلاب را جامعه عمل بپوشانند.

وی در ادامه افزود: اداره کل امور دینی و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه در سال جاری به صورت متمرکز از قم پانزده هزار مبلغ و به صورت غیر متمرکز از حوزه های علمیه اصفهان، خراسان و دیگر شهرستان ها پنج هزار مبلغ به سراسر کشور اعزام خواهد کرد.

حجت الاسلام رضوی مهر اظهار داشت: تدابیری اندیشیده شده است تا مدیران کل اوقاف استان ها بتوانند در ایام غیر تبلیغی از مبلغان شهرستانی در برنامه هایی همچون خیمه های معرفت، سخنرانی پایان هفته و دیگر برنامه های تبلیغی در بقاع متبرکه و دیگر اماکن تبلیغی استفاده کنند.

وی از برگزاری نخستین نشست شورای تبلیغات دینی در قم خبر داد و اضافه کرد: امیدواریم با تشکیل این شورا، بتوانیم گام مهمی در تبلیغ دین و همکاری مبادی اعزام برداریم.

مدیر کل امور دینی و اعزام مبلغ اوقاف خاطر نشان کرد: همچنین فردا، نخستین نشست مدیران، معاونان و روابط عمومی کاروان های تبلیغی در سال جاری با حضور حجت الاسلام سقای بی ریا، مشاور رییس جمهور در امور روحانیت، برگزار خواهد شد و مسائل فرهنگی و تبلیغی کشور رصد خواهد شد.

وی یادآور شد: در این نشست ها که به صورت هفتگی هر پنج شنبه برگزار می شود، مدیران، معاونان و روابط عمومی کاروان های تبلیغی به سراسر کشور به ارائه نظرات و دیدگاه های خود درباره مسائل جاری تبلیغ می پردازند و نظرات آنان در روند تبلیغ تأثیر گذار خواهد بود و مد نظر قرار می گیرد.

رییس کمیسیون تبلیغ مجمع طلاب و فضلای حوزه بیان داشت: در هفته نخست اردیبهشت، چهارمین آزمون ارتقاء دانش تبلیغی برگزار خواهد شد و مبلغان با شرکت در این آزمون مهارت های تبلیغی خود را ارتقاء می بخشند.

وی ابراز داشت: شورای سیاست گذاری تبلیغ در سازمان اوقاف، با حضور نماینده محترم ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه، معاون فرهنگی سازمان، مدیر کل امور دینی و اعزام مبلغ، و معاون امور روحانیان سازمان، تشکیل و برنامه های کلی تبلیغ در سال جاری تدوین شده است. /919/

ارسال نظرات