۱۵ تير ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۸۰۱۸۹
مسؤول حوزه علمیه خراسان شمالی:

مبلغان در طرح تابستانی پلی میان جوانان و حوزه‌های علمیه باشند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول حوزه علمیه خراسان شمالی، از مبلغان طرح تابستانی خواست تا پلی میان جوانان و حوزه‌های علمیه باشند.
حجت الاسلام مسعود قاسمي
حجت‌الاسلام مسعود قاسمی، مسؤول دفتر نمایندگی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، اظهار داشت: اوقات فراغت بهترین فرصت برای رشد و ابتکار جوانان است.

وی با بیان این که در برنامه‌های اوقات فراغت جوانان بسیاری از مبلغان حوزه‌های علمیه حضور دارند، این برنامه‌ها را فرصتی برای نهادینه کردن باورهای دینی در جوانان دانست.

حجت الاسلام قاسمی،تصریح کرد: در این فرصت مبلغان می‌توانند بهترین پل ارتباطی میان جوانان و حوزه‌های علمیه باشند و آنان را از چشمه پربار اسلام سیراب کنند.

وی استوار کردن پایه‌های ایمان در ذهن نسل‌ جوان و ایجاد نگرش دینی در بین عموم مردم را از اهداف برنامه‌های تابستانی جوانان برشمرد و افزود: باید با برنامه‌ریزی دقیق در بهینه‌سازی اوقات فراغت جوانان تلاش کرد تا در آینده شاهد فعالیت چشمگیر جوانان پویا، دین‌دار و انقلابی باشیم. 

مسؤول دفتر نمایندگی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان شمالی  خاطرنشان کرد: ایجاد فضای ناب فرهنگی برای تبادل اندیشه بین جوانان، ایجاد پویایی با تبیین مفاهیم ناب دینی و پاسخ‌گویی به نیازهای جوانان باید در اولویت برنامه‌ها فرهنگی سازمان ها و نهادهای دولتی قرار گیرد./966/پ202/ص


ارسال نظرات