۱۰ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۸۲۲۳۳

نام نویسی امتحانات تابستانی طلاب سطح عالی حوزه علمیه قم آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ نام نویسی امتحانات تابستانی طلاب سطح عالی حوزه علمیه قم از طریق سامانه اینترنتی معاونت آموزش حوزه‌های علمیه آغاز شد.
نام نویسی امتحانات تابستانی طلاب سطح عالی حوزه علمیه قم آغاز شد
حجت‌الاسلام عباس ثقفی، مسؤول اداره امتحانات کتبی معاونت آموزش حوزه‌های علمیه کشور، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: نام نویسی امتحانات شهریورماه، طلاب سطح عالی حوزه علمیه قم از امروز، دهم مرداد ماه آغاز ‌شد.

وی افزود: طلاب حوزه علمیه قم می‌توانند از دهم مرداد ماه تا اول شهریور ماه از طریق سامانه اینترنتی معاونت آموزش حوزه‌های علمیه به نشانی
http://www.howzeh-qom.com/اقدام به نام نویسی کنند.

حجت‌الاسلام ثقفی با بیان این که چهار گروه از طلاب می‌توانند در این دوره از امتحانات نام نویسی کنند،‌ خاطر نشان کرد: کسانی‌که معدل آن‌ها پایین است و تصمیم دارند معدل خود را افزایش دهند و کسانی که نمره قبول از تمامی دروس را بدست آورده‌اند و معدل آن‌ها بالای 16 است این گروه می‌توانند دیگر دروس را برای امتحانات تابستانی انتخاب کنند.

وی یادآور شد: همچنین آن دسته از طلاب که در خرداد ماه امتیاز لازم را بدست نیاورده‌اند و یا کسانی که نواقصی دارند می‌توانند در این دوره از امتحانات شرکت نمایند.

مسؤول اداره متحانات کتبی حوزه‌های علمیه افزود: امتحانات تابستانی طلاب سطح عالی حوزه‌ علمیه قم از 23 شهریور ماه در مسجد حضرت خدیجه(س) و مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی(ره) قم برگزار خواهد شد./917/پ202/ص
ارسال نظرات