۱۴ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۸۲۶۰۴

همایش بزرگ سرداران فرهنگ و خدمت به مساجد در اصفهان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با سالروز به آتش کشیده شدن مسجد الاقصی توسط صهیونیست ها، همایش بزرگ سرداران فرهنگ و خدمت به مساجد در اصفهان برگزار شد.
همایش بزرگ سرداران فرهنگ و خدمت به مساجد در اصفهان برگزار شد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، همایش بزرگ سرداران فرهنگ و خدمت به مساجد صبح امروز با حضور ائمه جماعات، هیات های امنای مساجد و خادمین آن در ورزشگاه پیروززی اصفهان برگزار شد.

حجت الاسلام حسن مظاهری نماینده آیت الله مظاهری با ابلاغ سلام رییس حوزه علمیه اصفهان به شرکت کنندگان در این همایش، گفت: هیچ خدمتی در حال حاضر بالاتر از رنگ دادن به مساجد و احیای آن و خدمتگزاری به نمازگزاران نیست.

وی ادامه داد: برگزاری این همایش ها فراهم کننده بستری است که در آن منویات مراجع تقلید به ویژه مقام معظم رهبری جامه تحقق بپوشد.

حجت الاسلام محمد رضا صالحیان، مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان نیز در این مراسم با اشاره به حادثه آتش کشیده شدن مسجد الاقصی توسط صهیونیست ها و نام گذاری این ایام به عنوان هفته جهانی بزرگداشت مساجد، اظهار داشت: مساجد ما باید پایگاه دفاع از حریم ولایت و حکومت اسلامی باشد.

وی برگزاری این همایش را نمایش قدرت سیاسی و فرهنگی مساجد دانست و افزود: مساجد باید در اجرای حکم مقام معظم رهبری مبنی بر باز بودن و فعال بودن مساجد در ساعاتی قبل از ظهر تا ساعاتی پس از نماز مغرب و عشا اهتمام جدی ورزند.

حجت الاسلام سید حسین هاشمی رییس دفتر امام جمعه اصفهان، کمال حیدری، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و سید کریم داوودی نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان از دیگر سخنرانان این همایش بودند. /965/پ202/ص


ارسال نظرات