۲۹ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۹:۲۰
کد خبر: ۸۴۳۰۲
امام جمعه ویس:

طرح تحول اقتصادی نقطه آغاز تحقق عدالت است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ویس با تأکید بر این که مردم ایران خواستار اعلام برنامه‌های دولت درباره طرح تحول اقتصادی هستند، گفت: طرح تحول اقتصادی آغاز خوبی در مسیر تحقق عدالت است.
نماز جمعه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام محمد علی آفرین، امام جمعه ویس، امروز در خطبه‌های ‌نماز جمعه پس از توصیه به تقوای الهی با اشاره به فرارسیدن پانزدهم ماه مبارک رمضان میلاد امام حسن مجتبی(ع) اظهار داشت: امام حسن(ع) در حقیقت مظلوم واقع شدند چراکه نه در زمان جنگ و نه در زمان صلح مردم با ایشان همراهی نکردند و حتی از سوی اصحاب خود نیز سرزنش می‌شد.

امام جمعه ویس با اشاره به دوم شهریور، سالروز انفجار دفتر نخست‌وزیری و به شهادت رسیدن شهیدان رجایی و باهنر و همچنین آغاز هفته دولت ابراز داشت: مسؤولان باید با پرهیز از اختلافات و پیروی از ولایت فقیه برای خدمت به مردم و حل مشکلات آنها تلاش کنند.

حجت الاسلام آفرین با اشاره به تلاش‌های دولت در جهت خدمت به مردم بیان داشت: همه مردم ایران خواستار اعلام برنامه‌های دولت در خصوص طرح تحول اقتصادی هستند؛ چرا که از آن به عنوان جراحی بزرگی در پیکره اقتصادی نظام جمهوری اسلامی ایران نام برده می‌شود.

وی اجرای طرح تحول اقتصادی را گام برداشتن در مسیر عدالت دانست و خاطر‌نشان کرد: همه اجزای دولت‌ باید در مسیر گسترش عدالت در جامعه حرکت کند و این طرح نقطه شروع خوبی برای رسیدن به عدالت اجتماعی است.

حجت الاسلام آفرین با اشاره به این که عمل خالصانه به نصایح امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید بیعت با آرمان های انقلاب است، تصریح کرد: همه دولتمردان باید توصیه‌های علمای دین و مراجع تقلید را قدر بدانند؛ چون آنها دلسوز این نظام و مردم هستند./945/پ202/س
ارسال نظرات