۰۸ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۸۵۱۸۲
مدیر کل کمیته امداد قم:

کمیته امداد امام آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی به مردم فلسطین است

خبرگزاری رسا ـ کمیته امداد امام خمینی‌(ره) قم آمادگی خود را برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به مردم مظلوم فلسطین اعلام کرد.
عبدالله جلالي، مديركل كميته امداد امام خميني قم آرم كميته امداد امام خميني


عبدالله جلالی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی‌(ره) استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به اهمیت روز قدس برای همه مردم ایران، از آمادگی کمیته امداد امام خمینی‌(ره) قم برای جمع‌آوری اعانات مردمی به مردم مظلوم فلسطین خبر داد.

وی با بیان این‌که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به فرمان امام راحل‌(ره) و به منظور حمایت‌های معنوی و مادی از مردم مظلوم فلسطین علیه اشغالگران صهیونیست، روز قدس نامگذاری شده است، افزود: مردم متدین ایران اسلامی با شرکت پرشور در راهپیمایی روز قدس، از مردم مظلوم فلسطین حمایت خواهند کرد.

جلالی خاطرنشان کرد: مبارزه با استکبار در دین اسلام به عنوان یکی از موضوعات مهم مطرح است و بر تمام مسلمانان جهان لازم است تا در دفاع از مردم مظلوم فلسطین علیه استبداد و استکبار به خصوص رژیم اشغالگر فلسطین اقدام کنند.

وی با بیان این‌که مردم ایران اسلامی همچون سال‌های گذشته در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت خواهند کرد، اظهار داشت: کمیته امداد حضرت امام خمینی‌(ره) براساس وظایف ذاتی و مددکاری خود، نسبت به جمع‌آوری کمک‌های مردمی اعلام آمادگی می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی‌(ره) یادآور شد: پایگاه‌های کمیته امداد امام‌(ره) در مسیر راهپیمایی پیش‌بینی شده که این کمک‌ها را برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین جمع‌آوری خواهد کرد.

وی از مردم عزیز میهن اسلامی خواست تا با مشارکت جدی خود در راهپیمایی روز قدس، با کمک‌های معنوی و مادی از مردم فلسطین حمایت کنند و با اشاره به ارزش و فضیلت ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: از ابعاد دینی، اجتماعی و انسانی بر خود وظیفه می‌دانیم که از مظلومان دفاع کنیم و امروز مظلوم‌تر از مردم فلسطین سراغ نداریم.

جلالی در پایان اذعان داشت: مردم با حضور باشکوه و پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان خواهند داد که تا چه اندازه برای پیام حضرت امام خمینی‌(ره) و توصیه رهبر معظم انقلاب ارزش قائلند. /920/پ202/ص

ارسال نظرات