۲۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۸۶۱۹۴
امام جمعه شوش:

اهانت به قرآن واکنشی در برابر گرایش روز افزون جهانیان به اسلام است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شوش گفت: اعلام قرآن سوزی از سوی کشیش آمریکایی واکنش مستکبران به گرایش روز افزون مردم جهان به دین مبین اسلام است.
حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد امام، امام جمعه شوش
حجت الاسلام و المسلمین سید محمد امام، امام جمعه شوش، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از شوش، با اشاره به تهدید کشیک آمریکایی مبنی بر به آتش کشیدن قرآن در سالروز حادثه یازدهم سپتامبر اظهار داشت: این گونه اقدامات نشانه ای بزرگ از پیروزی قرآن اسلام در دنیا و شکست دشمنان کتاب آسمانی و دین خدا است.

امام جمعه شوش افزود: کسانی که اقدام به انجام چنین اعمال تحریک آمیزی می کنند، باید بیشتر در اقدام زشت خود تأمل کرده و بیش از این زمینه خشم خدای متعال و انزجار مسلمانان عالم را فراهم نکنند.

وی ادامه داد: اعلام قرآن سوزی از سوی کشیش آمریکایی واکنش مستکبران به گرایش روز افزون مردم جهان به دین مبین اسلام است.

رییس شورای فرهنگ عمومی شوش در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت توجه جدی به مقوله وحدت و دفاع از نظام اسلامی تأکید کرد و ابراز داشت: امروز وحدت و دفاع از نظام اسلامی که با نثار خون شهدا به ثمر رسیده، باید از سوی آحاد مردم و مسؤولان در رأس امور قرار گیرد.

عضو شورای حوزه های علمیه خوزستان تصریح کرد: دشمن افزون بر کارشکنی های خارجی سعی بر اغفال افراد ساده لوح و انجام اقدامات کارشکنانه و بیان مطالب تفرقه انگیز در داخل کشور دارد؛ از این رو هوشیاری در برابر چنین دسیسه ها ضروری است./945/پ202/س


ارسال نظرات