۲۴ مهر ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۸۷۸۳۸

پیام مشترک ائمه جمعه قم به مناسبت سفر رهبر معظم انقلاب

خبرگزاری رسا ـ چهار امام جمعه قم با صدور پیام مشترکی ضمن گرامیداشت سفر مقام معظم رهبری به قم، اظهار امیدواری کردند که این سفر آثار و برکات فراوانی برای استان قم خواهد داشت.
پیام مشترک ائمه جمعه قم به مناسبت سفر رهبر معظم انقلاب
به گزارش خبرگزاری رسا، در این پیام که به امضای آیات ابراهیم امینی، رضا استادی، سید هاشم حسینی بوشهری و حجت‌الاسلام و المسلمین سید‌ محمد سعیدی رسیده، آمده است: با عرض تبریک به مناسبت دهه مبارک و میلاد مسعود امام هشتم حضرت علی بن موسی‌الرضا و خواهر گرامیش حضرت معصومه سلام الله علیها، و با عرض تشکر از عنایت مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سفر رسمی به استان قم و دیدار با مراجع تقلید و اساتید و طلاب حوزه علمیه و دیدار با مردم انقلابی و شهیدپرور قم.

در این پیام تاکید شده است: مردم شریف استان قم، اساتید و طلاب حوزوی، قاطبه مسؤولان و امام جمعه و جماعت در انتظار مقدم شریف این مهمان عزیز می‌باشند که خود یکی از پرورش یافتگان و فرزندان شایسته این حوزه علمیه هستند.

در ادامه این پیام تاکید شده است: گرچه قم و حوزه علمیه همواره مورد عنایت مقام معظم ولایت بوده است، ولی انتظار می‌رود در این سفر از عنایات بیشتری برخوردار گردند.

در این پیام آمده است: امید است که اساتید و مسؤولان حوزوی با بهره‌گیری از رهنمودهای خردمندانه مقام معظم رهبری، با هماهنگی با مراجع تقلید و با توجه به نیازهای فرهنگی و نیازهای جدید زمان در برنامه‌های دروس حوزوی تحولی به وجود آورند.

در پیام امامان جمعه قم تصریح شده است: در خاتمه امیدواریم که این سفر مبارک در حل مشکلات گوناگون استان قم به ویژه شهر مقدس قم که در جهان از موقعیت خاصی برخوردار است تاثیر بسزایی داشته و در انجام این مهم بیش از پیش تسریع گردد./917/د102/ص

ارسال نظرات