آغاز پژوهش مسألهشناسانه در دفتر تبلیغات اصفهان
خبرگزاری رسا ـ رییس گروه برنامهریزی دفتر اصفهان از پرداختن به پژوهشهای مسألهشناسانه در این دفتر خبر داد.

جلال ریزانه، رییس گروه برنامهریزی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به تصمیم هیأت امنای این دفتر در توجه به فعالیتهای مسألهمحور گفت: گروه برنامهریزی شعبه اصفهان، توجه به پژوهش مسألهشناسانه را در دستور کار خود قرار داده است.
وی با بیان اینکه تاکنون با پانزده نهاد و ارگان پژوهشی استانی و کشوری در این زمینه ارتباط برقرار شده است، افزود: نتایج تحقیقات میدانی این ارگانها در دفتر مطالعات راهبردی گروه برنامهریزی اصفهان در حال باز تحلیل است.
ریزانه هدف از بازتحلیل این پژوهشها را یافتن مسائل اجتماعی و مذهبی دانست و اظهار داشت: این مسائل، مسائل جامعه هدف دفتر تبلیغات است و در تناسب با مأموریتهای دفتر به آنها پرداخته خواهد شد.
وی بیان داشت: نتیجه این پژوهشها، مبنای اصلی برای تنظیم سند افق راهبردی پنجساله اصفهان قرار خواهد گرفت./965/پ202/س
ارسال نظرات