۰۹ آبان ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۸۹۱۳۵
در اطلاعیه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم عنوان شد؛

تشکیل ستاد پیگیری رهنمودهای رهبر معظم انقلاب

خبرگزاری رسا ـ مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در اطلاعیه ای اقدام به تشکیل ستاد پیگیری رهنمودهای رهبر معظم انقلاب نموده است.
ديدار مسئولان و مديران رده هاي مختلف دستگاه هاي اجرايي و اداري قم با رهبر معظم انقلاب
به گزارش خبرگزاری رسا، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در اطلاعیه ای برای اجرایی نمودن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اقدام به تشکیل ستاد پیگیری رهنمودهای ایشان نموده است تا به سهم خویش در این زمینه ایفای نقش نماید، همچنین این مجمع از دست اندرکاران حوزه های علمیه و طلاب نیز دعوت به همکاری نموده است.

متن اطلاعیه به شرح ذیل می باشد:

دهه مبارکی که در آن معتنم بودیم شاید یکبار، آن هم در طی ده ها سال از عمر هر کدام از ما ، به سختی تکرار شود.

حضور پرخیر و برکت و سراسر معنویت، شور و شعور پدیده دوران، محبوب قلوب یاران، مقتدای اهل ایمان و ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) نعمت عظمایی بود، که امیدواریم خداوند توفیق بهره برداری از گوهرهای افشانده شده در آن را رعایت فرماید. باید در درجه اول به حضرت ولی عصر (عج) به خاطر داشتن چنین سپهسالاری و در درجه بعد برای چنان افسران و سربازانی در حوزه های پر برکت علمیه به ویژه حوزه علمیه قم تبریک گفت.

قم با مردم ولایتمدار خویش باز هم درخشید و با بصیرت بخشی خود چشم دوستان را روشن کرد و پس از آن که دشمن چشم طمع خویش را با خامی به آن دوخته بود با درخشش خود خیره نمود. حضرات مراجع دامت برکاتهم، علمای اعلام و طلاب و مردم بصیر و شهید پرور قم همه در بزم حضورش حاضر شدند و از اشعه گرمابخش وجودش نور گرفتند و شورشی در دل های شیدایی یافتند که « حاش لله ما هذا بشرا ان هذا الا ملک کریم»

کلمات گهربار رهبر معظم به گونه ای منسجم ، فراگیر و عمیق بود که شایسته است با آب طلا نوشته شود و در دستور کار رشد و تحول و تکامل حوزه ها، نه تنها برای نسل حاضر بلکه چندین نسل در افق های پیش رو، قرار بگیرد.

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم که از ماه ها قبل از این سفر پر خیر و برکت، خود را برای مباحث زیبا و این بیانات شیوا و راهگشا آماده می ساختند هم اکنون وظیفه خود می دانند که ضمن تکریم و ادای احترام به مقام شامخ مراجع معظم تقلید (دامت برکاته) که به حق مورد تاکید مقام عظمای ولایت می باشند، به عنوان منتخبین بدنه حوزه و طلاب عزیز شهرستان ها و به دلیل ارتباط وثیق خود با شجره مبارکه جامعه محترم مدرسین که بارها در این سفر مورد تکریم و تاکید معظم له واقع شدند، هر آنچه در توان دارند برای اجرایی نمودن رهنمودهای آن رهبر فرزانه به کار گیرند و به عنوان بازویی توانمند برای شورای عالی و مرکز مدیریت حوزه های علمیه از هیچ کوششی در این راه نورانی دریغ ننمایند. به همین منظور مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم اقدام به تشکیل ستادی نموده تا به سهم خویش در این زمینه ایفای نقش نمایند.

در پایان از همه صاحبنظران و دست اندرکاران حوزه های علمیه و طلاب عزیز دعوت به همکاری می نماییم و بار دیگر پیشانی شکر به درگاه احدیت می ساییم و از خدای منان طلاب توفیق می نماییم و برای رهبر فرزانه انقلاب عمری به بلندای شب یلدای غیبت تا رسیدن به صبح ظهور ولی عصر (عج) مسالت داریم. /901/د102/ج
ارسال نظرات