۱۵ آبان ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۰
کد خبر: ۸۹۶۳۳

فراخوان همایش اسلام، ارزش ‌های دینی و جهانی شدن اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ فراخوان همایش اسلام، ارزش ‌های دینی و جهانی شدن از سوی معاونت پژوهش جامعة المصطفی العالمیه واحد مشهد اعلام شد.
فراخوان همایش اسلام، ارزش ‌های دینی و جهانی شدن اعلام شد
حجت‌‌الاسلام حسن‌علی اخلاقی، معاون پژوهشی جامعة ‌المصطفی العالمیه واحد مشهد، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد اظهار داشت: فراخوان همایش اسلام، ارزش ‌های دینی و جهانی شدن از سوی معاونت پژوهش جامعة المصطفی العالمیه واحد مشهد اعلام شد.

وی با اشاره به محورهای این همایش، ادامه داد: این همایش در موضوعات ارزش های معنوی و جهانی شدن، دین، تحول و تجدد، پویایی دین و جهانی شدن، جایگاه دین در عصر جهانی شدن، جهانی شدن و سیر آن در افغانستان، ارزش های دینی و معنوی در حکومت ها، ارزش ها و اندیشه دینی در جهان معاصر، جهانی شدن، فرصت ها و تهدیدها برگزار می‌ شود.

حجت‌الاسلام اخلاقی یادآور شد: نقش دین در فرهنگ جهانی سازی، جهانی شدن و چالش های جهانی، دین در تقابل یا تعامل با جهانی شدن، جهانی شدن و آداب و رسوم اجتماعی، اسلام و فرصت های جهانی شدن، اسلام و چالش های جهانی شدن، مهدویت و جهانی شدن و جهانی شدن و ارتباطات دینی از دیگر محورهای همایش اسلام، ارزش های دینی و جهانی شدن به شمار می روند.

وی با بیان اینکه علاقه مندان فرصت دارند مقالات خود را تا 30 دی ماه به دبیرخانه همایش ارسال کنند، افزود: مقالات حداقل 20 صفحه و حداکثر 50 صفحه تایپ شده و همراه با فایل آن در محیط word ارسال شوند.

معاون پژوهشی جامعة ‌المصطفی العالمیه واحد مشهد تصریح کرد: در پایان از هشت مقاله برتر تجلیل شده و در ویژه نامه سفیر منتشر خواهند شد./934/پ202/ص
ارسال نظرات