۲۱ آبان ۱۳۸۹ - ۲۱:۲۳
کد خبر: ۹۰۲۵۸
تا پایان مهرماه؛

پنج هزار دانش‌آموز ایرانشهری در گفتمان‌های دینی شرکت کردند

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ایرانشهر، گفت: پنج‌ هزار دانش‌آموز ایرانشهری در مقاطع مختلف تحصیلی، طی هفت ماهه اول امسال در گفتمان‌های دینی شرکت کردند.
حجت الاسلام عيسي بزماني، رييس  اداره تبليغات اسلامي ايرانشهر و امام جمعه بزمان حجت الاسلام عيسي بزماني، رييس اداره تبليغات اسلامي ايرانشهر و امام جمعه بزمان
به گزارش خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام عیسی بزمانی، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ایرانشهر، اظهار داشت: پنج‌ هزار دانش آموز ایرانشهری در مقاطع مختلف تحصیلی طی هفت ماهه سالجاری در گفتمانهای دینی شرکت کردند .

وی، افزود: این گفتمانها به منظور گسترش فرهنگ متعالی اسلام در سطوح مدارس آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه برگزار شد که استقبال بسیار خوبی را به همراه داشت .

حجت الاسلام بزمانی، با اشاره به اینکه، گفتمانها با همکاری اداره آموزش و پرورش این شهرستان و با حضور اساتید مطرح دینی و حوزوی برگزار شد، گفت: موضوعات مختلف دینی، اسلامی و قرآنی نظیر فرهنگ نماز از دیدگاه اهل بیت(ع)، بصیرت از دیدگاه قرآن و اهل بیت(ع)، زن و خانواده در اسلام، عناوین این گفتمانها است که در ایام دهه کرامت و مناسبت‌های مختلف مذهبی برگزار شد .

رییس اداره تبلیغات اسلامی ایرانشهر، هدف از برگزاری این نشستها را پاسخگویی چهره به چهره، ارتقای سطح علمی و دینی دانش‌آموزان و گسترش فرهنگ اسلامی عنوان کرد و افزود: در این نشستها ابتدا اساتید در خصوص موضوعات گفتمان توضیحاتی را بیان و سپس به سئوالات مطرح شده از سوی شرکت کنندگان پاسخهای لازم را ارائه کردند./940/د102/ص
ارسال نظرات