۳۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۹۸۶۳۶
مدیر حوزه های علمیه:

برپایی نمایشگاه های تخصصی کتاب حوزه تدوام یابد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه‌های علمیه با سودمند توصیف کردن برپایی نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه، خواستار تدوام این گونه نمایشگاه ها به منظور تامین کتب مورد نیاز حوزویان شد.
آيت الله مقتدايي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله مرتضی مقتدایی مدیر حوزه های علمیه، در حاشیه مراسم گشایش نخستین نمایشگاه کتاب تخصصی حوزه که با حضور آیت الله سبحانی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در قم برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگارانپف از دست اندرکاران برگزاری این نمایشگاه قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه این نخستین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه است که برگزار می شود، تصریح کرد: امیدواریم کتبی که در این نمایشگاه عرضه می شود مورد استقبال حوزویان قرار گیرد.

آیت الله مقتدایی ادامه داد: امیدواریم طلاب و روحانیان از این نمایشگاه استفاده کنند و بتوانند کتب مورد نیاز خود را تامین نمایند.

مدیر حوزه‌های علمیه افزود: از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دکتر حسینی که با عنایت ویژه و اهتمام بالا این نمایشگاه را برگزار و از آن حمایت می کنند، قدردانی می کنیم.

آیت الله مقتدایی خواستار تدوام نمایشگاه کتاب تخصصی حوزه شد و ابراز داشت: حضور ناشران داخلی و بین المللی در این نمایشگاه حوزوی بسیار چشمگیر است و ما انتظار داریم این نمایشگاه ها ادامه پیدا کند.

مدیر حوزه های علمیه تاکید کرد: از مسؤولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می خواهم که اهتمام خود را در خصوص توسعه این گونه نمایشگاه های تخصصی بیشتر کنند و اگر این گونه نمایشگاه ها در سال بیش از یک بار برگزار شود بسیار مؤثر و خوب خواهد بود.

آیت‌الله مقتدایی در خصوص حمایت مرکز مدیریت حوزه های علمیه از انتشار و چاپ کتب حوزوی، تصریح کرد: در این راستا از انجام هر گونه کار و اقدامی که از دست ما بربیاید کوتاهی نمی کنیم.

وی در باره حمایت مرکز مدیریت حوزه های علمیه از خرید کتاب توسط طلاب، خاطرنشان کرد: مرکز مدیریت این کار را انجام نمی دهد، ولی ما از وزارت ارشاد و ناشران درخواست هایی داریم که آنها بتوانند تخفیف بدهند، خوشبختانه آنها هم در این راستا کمک های خوبی را انجام داده اند. /924/پ202/ص
ارسال نظرات