۱۸ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۱۰۰۱۱۵

برترین‌های دومین جشنواره مطالعات برتر حوزه علمیه خراسان معرفی شدند

خبرگزاری رسا ـ اختتامیه دومین جشنواره آثار و مطالعات برتر طلاب در حوزه روانشناسی و مشاوره ظهر امروز در بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد.
جشنواره
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، اختتامیه دومین جشنواره مطالعات برتر حوزه علمیه خراسان ظهر امروز با حضور مسؤول دفتر فرهنگی تربیتی، مسؤول مرکز مشاوره و مسؤول دفتر سیاسی حوزه علمیه خراسان در بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد.

در این مراسم که طلاب، اساتید، مدیران و پژوهشگران حوزه علمیه خراسان حضور داشتند،‌ حجت الاسلام شریف زاده به ایراد سخن پرداخت.

در ادامه دکتر وثوق، از اساتید مرکز مشاوره حوزه علمیه خراسان در جمع طلاب و پژوهشگران سخنانی را در موضوع بهداشت و سلامت روان ایراد کرد.

سپس حجت الاسلام مصطفی احمدی فر، از برگزیدگان این دوره از جشنواره مقاله خود را با موضوع تامین بهداشت روانی در اجتماع از منظر قرآن و حدیث ارایه کرد و سپس از نفرات برتر در سه رشته مقاله، پایان نامه و کتاب تقدیر شد.

بر اساس این گزارش، در بخش کتاب، سید کاظم کاظم یزدی با کتاب مبانی برنامه آموزشی نماز برای کودکان، سید حسین رهیاب با کتاب 30 راز خوشبختی و سید مصطفی دیانت مقدم با کتاب آرامش طوفانی حایز رتبه های اول تا سوم شدند.

همچنین در بخش پایان نامه، الهه بازغندی با کتاب وسواس از دیدگان اسلام و روانشناسی، مصطفی احمدی فر با کتاب تامین بهداشت روانی در اجتماع از منظر قرآن و حدیث و مرضیه باشتن با کتاب تاثیر بازی بر روی رشد کودک عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

این گزارش می افزاید: در بخش مقالات نیز مصطفی احمدی فر با مقاله تامین بهداشت روان در اجتماعی از منظر قرآن و حدیث، فاطمه ملک محمدی با مقاله اصلاح گفتار در اسلام، اعظم پروانه با مقاله فشار روانی و شیوه های مقابله با آن، مهدی عبادی با مقاله بررسی تطبیقی حقوق کودک در قرآن و کنوانسیون حقوق کودک و زینب کوهکن با مقاله آموزش مفهوم امام به کودک مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

گفتنی است، دومین جشنواره آثار و مطالعات برتر طلاب در حوزه روانشناسی و مشاوره در سطح طلاب و پژوهشگران مدارس علمیه استان های خراسان شمالی، جنوبی و رضوی برگزار شد که حدود 90 مقاله به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد./934/پ202/ص
ارسال نظرات