۳۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۰:۱۷
کد خبر: ۱۰۷۱۸۰
مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان:

روحانیت اصیل مهم ترین پشتوانه نظام برای مقابله با اندیشه های انحرافی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان از روحانیت به عنوان حافظ اصلی اسلام ناب یاد کرد و گفت: روحانیت اصیل مهم ترین پشتوانه نظام برای مقابله با اندیشه انحرافی بود و است.
مدير کل تبليغات اسلامي گلستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت الاسلام نورالله ولی نژاد، مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان امروز در جمع رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی استان با اشاره به نقش برجسته روحانیت در دفاع از ارزش های دینی، گفت: علما و روحانیان در طول تاریخ همواره در مقابله با دشمنان اسلام ثابت قدم بوده وهستند.

وی، روحانیت را تنها مأمن و پناهگاه مردم در تاریخ معرفی کرد و بیان داشت: امروز نیز روحانیت از جایگاه اجتماعی و معنوی بسیار بالایی در میان اقشار مختلف جامعه برخوردار است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به این که جایگاه والای روحانیت در میان مردم، دشمنان نظام اسلامی را عصبانی کرده است، گفت: دشمنان نظام از همان روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب درصدد تضعیف جایگاه روحانیت بودند.

حجت الاسلام ولی نژاد، کمرنگ کردن حضور و نقش روحانیت در جامعه و گوشه نشین کردن این قشر تأثیرگذار جامعه اسلامی را یکی از مهم ترین برنامه های دشمنان نظام در سه دهه اخیر اعلام کرد و گفت: اما علیرغم همه این توطئه ها جایگاه روحانیت در جامعه هر روز مستحکم تر می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان این که دشمنان از همه ابتدا سعی در تخریب چهره روحانیت و یا حداقل بی خطر کردن آنان برای منافع خود بودند، گفت: روحانیت با مردم و در میان مردم است و همین مسأله جایگاه این قشر تأثیر گذار را هر روز تقویت می کند.

حجت الاسلام ولی نژاد با بیان این که دشمنان نظام با طرح مسائلی همچون « اسلام منهای روحانیت» به دنبال تضعیف جایگاه روحانیت اصیل و آگاه هستند، ادامه داد: آنها باید بدانند جایگاه روحانیت اصیل آن گونه رفیع است که با بیان چنین افکار منحرفی تضعیف نخواهد شد.

حجت الاسلام ولی نژاد، از روحانیت به عنوان حافظ اصلی اسلام ناب در سطح جامعه یاد کرد و با اشاره به این که این قشر تأثیر گذار سد محکمی در برابر نفوذ انحراف در جامعه اسلامی بوده است، گفت: روحانیت مهم ترین پشتوانه نظام برای مقابله با اندیشه انحرافی بود و است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به این که جامعه اسلامی به وجود روحانیتی اصیل، آگاه و بصیر به خود می بالد، گفت: در طول تاریخ شخصیت های روحانی پرورش یافتند که همواره موجب افتخار جهان تشیع بودند واین به دلیل دفاع و حراست آنها از مبانی دینی بوده است.

حجت الاسلام ولی نژاد در بخش پایانی سخنان خود با بیان این که حضور روحانیت در عرصه پاسخگویی به شبهات دینی باید بیشتر شود، گفت: امروز شبهات گسترده ای علیه ارزش های دینی از سوی دشمنان اسلام ترویج می شود که روحانیت باید با حضور همه جانبه وارد میدان شده و به این سؤوالات پاسخ دهد./950/
ارسال نظرات