۱۲ آبان ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۱۱۶۰۹۳
در سالروز تسخیر لانه جاسوسی؛

نخستین مجموعه نمایشگاهی خیابان وال رونمایی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دبیرخانه دائمی مقابله با جنگ نرم از رونمایی مجموعه نمایشگاهی «خیابان وال» همزمان با روز دانش‌آموز و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، در تهران خبر داد.
جنبش وال استريت آتش زدن پرچم آمريکا مرگ بر آمريکا


محمدباقر خدادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره حوادث اروپا و آمریکا و به زمین خوردن نظام سرمایه‌داری غرب در پی جنبش وال استریت از رونمایی نخستین مجموعه نمایشگاهی خیابان وال، همزمان با روز دانش‌آموز، 13 آبان‌ماه خبر داد.

وی افزود: مقام معظم رهبری پیش از وقوع این حوادث آن را پیش‌بینی کردند و فرمودند انقلاب‌های منطقه در قلب اروپا و آمریکا امتداد پیدا می‌کند و تصریح کردند «مردم آمریکا در واقع به حاکمیت اقلیت یک درصدی بر اکثریت 99 درصدی معترض هستند که مالیات و پول مردم آمریکا را هزینه به راه انداختن جنگ در عراق و افغانستان و حمایت از اسراییل می‌کنند».

قائم مقام دبیرخانه دائمی مقابله با جنگ نرم همچنین گفت: رهبر معظم انقلاب همچنین تأکید کردند «ممکن است حکومت آمریکا با شدت عمل، این جنبش اعتراضی را سرکوب کند اما نمی‌تواند ریشه‌های آن را از بین ببرد؛ ریشه‌های این حرکت در آینده آنچنان گسترش خواهد یافت که نظام سرمایه‌داری آمریکا و غرب را زمین خواهد شد.

خدادادی اظهار داشت: پس از سخنان رهبر معظم انقلاب و تبیین ایشان درباره این حادثه، دبیرخانه جنگ نرم نخستین مجموعه نمایشگاهی در حوزه وال استریت را با نام مجموعه نمایشگاهی خیابان وال به دو زبان انگلیسی و فارسی ارائه داد که روز 13 آبان‌ماه در تهران محل لانه جاسوسی آمریکا واقع در انتهای خیابان طالقانی رونمایی می‌شود.

وی ادامه داد: این مجموعه شامل پوسترها، تصاویر و مستنداتی از اعتراض مردم به رژیم سرمایه‌داری در خیابان وال است و همچنین جوانانی را در حین کتک خوردن از پلیس‌هایی آمریکایی به نمایش گذاشته است و تلاش کرده تا صحبت‌های اوباما، رییس جمهور آمریکا را که پیش از بیداری اسلامی و در زمان فتنه می‌گفت «مردم واقعی هستند» به وی یادآوری کند.

مسؤول دبیرخانه دائمی مقابله با جنگ نرم تصریح کرد: مجموعه نمایشگاهای خیابان وال در تلاش است تا ورود به حوزه اعتراضات مردمی آمریکا و اروپا به آنان بگوید که مردم ایران در کنار شما هستند و امیدوارند جنبش وال استریت به حرکتی تبدیل شود که مردم دنیا را از خواب غفلت بیدار کند و آنان را به سمت حقیقت سوق دهد.

وی در پایان با بیان این‌که توصیه‌ها و سخنان مقام معظم رهبری جزء اولویت‌های دبیرخانه دائمی مقابله با جنگ نرم است، گفت: این دبیرخانه یک مجموعه دانشجویی است که با کمک نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برنامه‌هایی را در مقابله با جنگ نرم طراحی کرده و ارایه می‌دهد. /920/ت302/س

ارسال نظرات