۲۶ مهر ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۸
کد خبر: ۱۴۳۰۱۶
در حوزه علمیه مروی:

دوره آموزش خبرنویسی ویژه طلاب برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ سرپرست معاونت آموزش و پژوهش حوزه علمیه مروی از ثبت نام جهت برگزاری دوره آموزش مقدماتی خبرنویسی ویژه طلاب مدارس تابعه این حوزه خبر داد.
دوره آموزش خبرنگاري ويژه طلاب

حجت الاسلام محمد اسکندری، سرپرست معاونت آموزش و پژوهش حوزه علمیه مروی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری دوره آموزش خبرنویسی برای طلاب مدارس تابعه این حوزه علمیه خبر داد.

حجت الاسلام اسکندری با بیان این که اواخر سال تحصیلی گذشته بین حوزه علمیه مروی و خبرگزاری رسا توافقی مبنی بر برگزاری دوره مقدماتی خبرنویسی برای طلاب مدارس تابعه حوزه علمیه مروی حاصل شد گفت: به دلیل اتمام سال تحصیلی این دوره تاکنون برگزار نشده و هم اکنون حوزه علمیه مروی تصمیم به برگزاری دوره آموزش مقدماتی خبرنویسی دارد.

سرپرست معاونت آموزش و پژوهش حوزه علمیه مروی با اشاره به این که یکی از اهداف میانی در بحث تحقیق و پژوهش، مهارت افزایی پژوهشی می باشد گفت: یکی از مباحث مهارت افزایی پژوهشی، مهارت گزارش نویسی است و خبرنویسی و توصیف بخشی از مهارت گزارش نویسی است.

وی افزود: دوره آموزش مقدماتی خبرنویسی در راستای مهارت افزایی پژوهشی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام اسکندری با بیان این که تا کنون 25 نفر از طلاب علاقمند برای شرکت در این دوره ثبت نام کرده اند گفت: ثبت نام تا زمان شروع دوره همچنان ادامه دارد.

وی اظهار داشت: «ضرورت رسانه دینی» «مفاهیم خبرنویسی» «آشنایی با عناصر خبری» «آشنایی با ارزش های خبری» «سبک های خبرنویسی» «نگارش رسانه ای» «رسانه و بصیرت افزایی» از واحد های این دوره آموزشی محسوب می شوند و به شرکت کنندگان مدرک پایان دوره اعطا خواهد شد.

سرپرست معاونت آموزش و پژوهش حوزه علمیه مروی خاطر نشان کرد: این دوره در دو نوبت صبح و عصر روزهای بیست و هفتم مهرماه و یازدهم آبان ماه از ساعت 8 تا 17 در مدرسه علمیه مروی2 واقع در خیابان ناصرخسرو، کوچه مروی برگزار خواهد شد./959/ت302/ص

ارسال نظرات