۲۹ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۱۴۳۴۳۹

تشکیل هیأت کارشناسی مجلس برای پیگیری حادثه جان باختن دختران دانش آموز

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم بروجن در مجلس از تشکیل هیأت کارشناسی مجلس در رابطه با پیگیری حادثه دلخراش دهدز ـ لردگان خبر داد و گفت: به دستور رییس مجلس شورای اسلامی هیأتی برای پیگیری کارشناسی این حادثه به زودی تشکیل می‎شود.
سلطاني، نماينده مردم بروجن در مجلس

امیرعباس سلطانی، نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در چهارمحال و بختیاری، با اشاره به جان باختن دانش آموزان بروجنی، اظهار داشت: از دست دادن جوانانی روشنفکر و آینده نگر در یک سانحه رانندگی برای مردم ایران اسلامی به ویژه مردم ولایی چهارمحال و بختیاری بسیار دردناک است.

نماینده مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این که مسؤولان کشوری و استانی در رابطه با این حادثه هولناک باید پاسخگو باشند، اظهار داشت: از دکتر احمدی نژاد شخص اول اجرایی کشور به عنوان رییس جمهور، متصدیان وزارت خانه های راه و شهرسازی و آموزش و پرورش تا مسؤولان استانی باید در رابطه با این حادثه دلخراش پاسخگو باشند.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد: نمایندگان این استان به عنوان خدمتگزاران مردم چهارمحال و بختیاری تا آخرین لحظه پیگیر علل وقوع این حادثه دلخراش هستند.

سلطانی از تشکیل هیأت کارشناسی مجلس شورای اسلامی در رابطه با پیگیری حادثه دلخراش دهدز ـ لردگان خبر داد و افزود: به دستور رییس مجلس شورای اسلامی هیأتی برای پیگیری کارشناسی این حادثه به زودی تشکیل خواهد شد.

سلطانی با بیان این که مردم چهارمحال و بختیاری از فهم و درایت بالایی برخوردار هستند، تصریح کرد: مردم این استان در مواجهه با چنین حوادث دلخراش با بصیرت و درایت برخورد می کنند و با صبر و بردباری تحمل این حادثه دردناک برای آنها آسان می شود.

گفتنی است، حجت الاسلام والمسلمین نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و عنابستانی استاندار در پیامی مشترک سه روز عزای عمومی در استان چهارمحال و بختیاری اعلام کردند./9461/پ203/ج

 

ارسال نظرات