۰۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۱۴۳۸۸۴
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

برخی مسؤولان با طرح مسائل حاشیه ای از وظایف اصلی خود غافل شده اند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری از مسؤولانی که با طرح مسائل حاشیه ای، وظایف اصلی خود را فراموش کرده اند، انتقاد کرد و از همه سیاسیون و اصحاب تریبون خواست با توجه به حساسیت شرایط کشور از ورود زودهنگام و احساسی به عرصه انتخابات اجتناب کنند.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، وظیفه مسؤولان،‌ سیاسیون و اصحاب رسانه در زمان باقی مانده تا انتخابات ریاست جمهوری برای حفظ آرامش در فضای کشور را سنگین ارزیابی کرد و گفت: مسؤولان و افراد تأثیر گذار جامعه باید به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب توجه ویژه‌ای داشته باشند تا فضای کشور متشنج نشود.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، برگزاری انتخابات در جمهوری اسلامی ایران را نشانه دخیل بودن مردم در سرنوشت سیاسی و اجتماعی خود دانست و ابراز داشت: انتخابات در کشور ما از اهمیت و حساسیت ویژه‌ای برخوردار است؛ از این‌رو همه کسانی که در این عرصه فعالیت می‌کنند باید در راستای سالم سازی فضا گام برداشته و فریب بدخواهان نظام را نخورند.
حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام فتنه 88 را نتیجه عمل نکردن به رهنمودهای رهبری و به دام دشمنان و بدخواهان نظام افتادن عنوان کرد و اظهار داشت: برخی به خاطر پست و مقام و تعلقات دنیایی به دشمنان چراغ سبز نشان داده، آنها را امیدوار کرده و کاری کردند که فتنه 88 بع وجود آمد.
امام جمعه شهرکرد ادامه داد: مردم و همه مسؤولان و دست‌اندرکاران انتخابات باید قبل از انتخابات از ورود احساسی و زودهنگام به این عرصه خودداری کرده و در زمان شروع نیز به گونه‌ای رفتار کنند تا جلوی سوء استفاده دشمنان و بدخواهان نظام را بگیرند.
وی مسؤولان و کاندیداهای ریاست جمهوری را به بازخوانی و توجه به وقایع انتخابات ریاست جمهوری گذشته و فتنه 88 توصیه کرد و گفت: فتنه 88 درس عبرتی برای همه است تا اشتباهات گذشته دیگر تکرار نشود.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری وظیفه مسؤولان را خدمت رسانی به مردم و پرهیز از اقدامات حاشیه‌ای خواند و گفت: ورود زودهنگام به انتخابات مسؤولان را از وظیفه اصلی خود باز می‌دارد.
حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام انتخابات را آبروی نظام اسلامی ذکر کرد و بیان داشت: دشمنان نظام اسلامی به انتخابات نگاه ویژه‌ای دارند و مترصد لغزش خواص و مسؤولان در این میدان بزرگ هستند.
امام شهرکرد در ادامه از عملکرد برخی از مسؤولان نظام که به دنبال علنی کردن اختلافات و متهم کردن یکدیگر هستند، انتقاد کرد و گفت: متأسفانه برخی از مسؤولان با اقدامات نسنجیده به خود و جامعه صدمه وارد کرده و با طرح مسائل حاشیه‌ای وظایف اصلی خود را فراموش کرده‌اند؛ همه باید از سرگذشت کسانی که عمری را در خدمت به نظام سپری کرده و در آخر مطرود مردم شدند، درس عبرت بگیریم.
وی عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری را وظیفه شرعی، قانونی و عرفی مسؤولان دانست و اظهار کرد: ولی فقیه محور همه امور جامعه است و توصیه‌های ایشان هرچند ارشادی هم باشد باید مورد توجه ویژه مسؤولان قرار گیرد./927/ت302/ج
ارسال نظرات