۱۴ آذر ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۵
کد خبر: ۱۴۸۷۸۸
با حضور امام جمعه قم؛

مسابقه قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی قم برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مرحله کتبی هجدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قم با سخرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی، امام جمعه قم و تولیت آستان حضرت معصومه(س) برگزار شد.
قرآن

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل آستانه مقدسه حضرت معصومه(س)، حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی در این مراسم که صبح امروز در دانشگاه آزاد اسلامی قم برگزار شد، با ابراز خرسندی از برگزاری این آزمون‌ها، گفت: برگزاری چنین‌ آزمون‌هایی زمینه‌ای برای نشر بیشتر قرآن و سیره اهل‌بیت(ع) در جامعه است که باید روز به روز بیشتر گسترش یابد.

وی در ادامه افزود: از این کار پر برکت استقبال خوبی انجام گرفته است و مسؤولان مربوطه باید با فراهم آوردن امکانات بیشتر، شکوه بیشتری به آن بدهند.

تولیت آستانه مقدسه قم با تأکید بر این‌که وقتی یک کار فرهنگی در جامعه جواب می‌دهد باید توسعه یابد، خاطرنشان کرد: با توجه به هجمه‌های گسترده فرهنگی و رسانه‌ای دشمن و تمرکز آن‌ها بر نسل جوان، نیاز است که چنین فعالیت‌هایی با گستره بیشتری انجام شود.

وی در پایان تأکید کرد: جامعه اسلامی ایران با رهبری حضرت امام(ره) و خون شهیدان پایه‌گذاری شده و هم اکنون مقام معظم رهبری عهده‌دار هدایت آن است؛ وظیفه ما به ویژه جوانان این است که آرمان‌ها و ارزش‌های آن را حفظ کنیم.

شایان ذکر است،‌ این مسابقه با موضوعات حفظ و ترجمه ادعیه و زیارات، ترجمه قرآن کریم، ترجمه قرآن به زیان انگلیسی، احکام برادران، زندگی پیامبر(ص)، تفسیر قرآن کریم، زندگی معصومین(ع)، نهج‌البلاغه و احکام خواهران به صورت سراسری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی کشور برگزار شد./997/د102/پ

ارسال نظرات