۲۹ آذر ۱۳۹۱ - ۲۱:۳۶
کد خبر: ۱۵۰۵۲۱

برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در مدرسه علمیه امام صادق اهواز

خبرگزاری رسا ـ معاون پژوهش مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) از برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در این مدرسه خبر داد.
کرسي هاي آزاد انديشي

حجت الاسلام قافلی، معاون پژوهش مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع)، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در این مدرسه خبر داد و افزود: این کرسی های آزاد اندیشی با هدف افزایش آگاهی های طلاب و پاسخ به سؤالات آنها برگزار می شود.

وی به برگزاری نخستین کرسی آزاد اندیشی با موضوع اهداف طلبگی اشاره کرد و گفت: این جلسه روز چهار شنبه، با سخنرانی حجت الاسلام بهرام پور در سالن اجتماعات این مدرسه برگزار گردید.

حجت الاسلام قافلی با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه طلاب در ماه محرم ابراز داشت: منبع این مسابقه کتاب امانت داران عاشورا برگرفته ازسخنان مقام معظم رهبری بود.

معاون پژوهش مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) در ادامه سخنان خود از برگزاری مسابقه کتابخوانی در رابطه با وهابیت در بهمن ماه سال جاری ویژه طلاب این مدرسه خبر داد.

حجت الاسلام قافلی با اشاره به برگزاری مسابقه مقاله نویسی طلبه ایده آل اظهار داشت: باتوجه به نزدیک شدن به امتحانات طلاب زمان فراخوان این جشنواره را به بهمن ماه موکول کردیم.

معاون پژوهش مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) در پایان سخنان خود از تشکیل دوکار گروه جدید کلام و نحو در این مدرسه خبر داد و تصریح کرد: حجت الاسلام جوانمرد زاده رییس کارگروه کلام و حجت الاسلام عمران زاده نیز رییس کارگروه نحو است./9464/ت303/ب

ارسال نظرات