۰۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۱۵۱۴۶۵
آیت الله طبرسی:

9دی نشان دهنده حاکم بودن روح دیانت در دل‌های مردم ایران است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طبرسی تنها راه عبور از فتنه ها و خروج از باتلاق نفاق را ولایت مداری دانست و تصریح کرد: هر زمان که رنگ ولایت در رفتارهای ما پررنگ‌تر شود بدون شک توانایی ما برای مقابله با فتنه‌ها بیشتر خواهد شد.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در جمع خبرنگاران، با گرامیداشت حماسه بزرگ نهم دی، این روز را یادآور یکی از بزرگ‌ترین حماسه‌های اعتقادی و اجتماعی نظام اسلامی در سه دهه اخیر دانست و گفت: آن حماسه عظیم به تنهایی تداعی‌گر پاسخی کوبنده به غفلت‌های تاریخی در صدر اسلام همچون حادثه سقیفه، خوارج و حادثه قیام خونین کربلا است.

 

وی نهم دی سال 88 را یکی از استثنایی‌ترین روزهای تعیین کننده در جهت استحکام پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و تثبیت مواضع انقلابی ملت ایران دانست و افزود: حضور حداکثری و با بصیرت مردم در صحنه برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و جایگاه مقام معظم رهبری بسیار تعیین کننده بوده است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که حماسه نهم دی را باید زنده نگه داشت و در راستای جاودانگی آثار ارزشمند آن تلاش کرد، خاطرنشان ساخت: همه رسانه‌ها، نهادها و فرهیختگان حوزه و دانشگاه باید با حضور در صحنه در جهت تبیین زوایای این حماسه عظیم گام بردارند.

 

آیت الله طبرسی حماسه تاریخی نهم دی را نمایش اقتدار ملت ایران در برابر فتنه گران داخلی و خارجی دانست و خاطرنشان کرد: حماسه نهم دی ثابت کرد ملت ولایت مدار ایران اسلامی با الگوبرداری از قیام عاشورا، هرگز در مقابل ظلم، فتنه و خدشه به نظام مقدس جمهوری اسلامی سکوت نخواهند کرد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، نهم دی را نشان دهنده حاکم بودن روح دیانت در دل‌های ملت ولایت مدار ایران اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: آن حضور حماسی همه دنیا را متحیر کرد.

 

وی با بیان این که حضور حماسی ملت ایران در روز نهم دی سال 88 خط بطلانی بر سه دهه فتنه انگیزی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بود، خاطرنشان کرد: مردم همیشه در صحنه کشورمان ثابت کردند در پشتیبانی و حراست از جایگاه ولی فقیه ثابت قدم هستند.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که نسل جوان جامعه اسلامی با بصیرت و آگاهی در لبیک به فرمان رهبری جامعه اسلامی وارد میدان شدند و ریشه فتنه را خشکاندند، به نقش بی بدیل رهبر معظم انقلاب اسلامی در خاموش کردن فتنه های پس از انتخابات در کشور اشاره کرد و گفت: تدابیر عالمانه مقام معظم رهبری همراه با بصیرت ملت ایران چشم فتنه را کور کرد.

 

امام جمعه ساری خلق حماسه نهم دی ماه را مدیون روشنگری های مقام معظم رهبری دانست و افزود: ولی امر مسلمین جهان با رهنمود‌های نافذ خود در سخنرانی‌های متعدد اجازه هیچ تحرکی را به فتنه‌گران ندادند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تنها راه عبور از فتنه ها و خروج از باتلاق نفاق را ولایت مداری دانست و تصریح کرد:  هر زمان که رنگ ولایت در رفتارهای ما پررنگ‌تر شود بدون شک توانایی ما برای مقابله با فتنه‌ها بیشتر خواهد شد.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که نهم دی روز تجلی وحدت، غیرت و دیانت مردم ایران اسلامی است، گفت: ملت ایران اسلامی با خلق چنین حماسه ای اوج باور به نظام و کمال ولایت مداری را به جهانیان ثابت کردند.

 

وی گفت: نهم دی سال 88 را باید روز ولایت محوری امت و سرافرازی مردم ایران نام نهاد؛ زیرا این مردم بصیر و آگاه در کنار رهبری و مدیریت مقام عظمای ولایت با دل و جان از نظام پاسداری کردند./950/پ202/ج

ارسال نظرات