۱۹ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۱۶۰۹۰۱

دوره فن خطابه عربی ویژه طلاب خوزستان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ کارشناس آموزش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان از برگزاری دوره فن خطابه به زبان عربی خبر داد.
فن خطابه

حجت الاسلام  محمد آل مبارک، کارشناس آموزش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری دوره فن خطابه به زبان عربی ویژه طلاب حوزه علمیه خوزستان، اظهار داشت: با توجه به تخصصی بودن این دوره اساتید مجربی از حوزه علمیه استان و قم تدریس کلاس های این دوره را بر عهده خواهند داشت.

وی با بیان این که طلابی می توانند در این دوره شرکت کنند که سطح یک حوزه علمیه را به پایان رسانده باشند، گفت: با توجه به مطالب مختلفی که پیرامون فن خطابه به زبان عربی در این دوره مطرح می شود، دارا بودن اطلاعات حداقلی از فن خطابه عربی ضروری است.

کارشناس آموزش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان در ادامه خاطرنشان کرد: طلاب و دانش پژوهان علاقه مند به خطابه و سخنرانی مذهبی می توانند تا 20 اردیبهشت ماه سال جاری با مراجعه به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه نام نویسی کنند.

وی با بیان این که دوره فن خطابه به زبان فارسی در ماه های گذشته برگزار شده بود، ابراز داشت: این دوره ویژه طلاب سطح دو به بالا بود که به مدت دوازده جلسه با حضور اساتیدی از حوزه علمیه قم برگزار شد.

کارشناس آموزش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان با اشاره به ظرفیت پذیرش طلاب در دوره فن خطابه به زبان عربی گفت: با توجه به پیش بینی های انجام شده ظرفیت این دوره بیش از 40 نفر خواهد بود.

شایان ذکر است طلاب می توانند همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 8 تا 14 با مراجعه به دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان و یا تماس با شماره 9-06115549508 نام نویسی کنند./9458/ت302/ب

ارسال نظرات