۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۱۶۲۸۵۰
سروقامت خبر داد:

سخنرانی نامزدهای احتمالی انتخابات در پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث

خبرگزاری رساـ معاون فرهنگی دانشکده قرآن و حدیث شهر ری هدف از برگزاری سلسله های نشست های انتخاباتی در این دانشکده عنوان داشت : با توجه به فرمایشات رهبری، بصیرت افزایی و کمک به دانشجویان در انتخاب گزینه اصلح هدف اصلی ماست.
دانشگاه قرآن و حديث
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حسین سرو قامت، معاون فرهنگی پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث صبح امروز در نشست دانشجویی منوچهر متکی در این دانشگاه از حضور پر شور دانشجویان در فضاهای سیاسی تجلیل کرد و این اتفاق را با توجه به نامیدن سال جاری به «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» مغتنم برشمرد و برگزاری این نشست‌ها را در بخشیدن آگاهی سیاسی به دانشجویان موثر دانست.
وی در ادامه با تاکید بر اهمیت و ضرورت آگاهی سیاسی دانشجویان در زمینه انتخابات، خواستار توجه دانشجویان به فعالیت‌های کانون انتخاباتی دانشجویی در فضای دانشگاه اعم از برگزاری نشست‌ها، فعالیت‌های فضای مجازی و فضای تبلیغاتی دانشگاه که به جوانب مختلف یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شد.
معاون فرهنگی پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث دانشکده قرآن و حدیث در تبیین هدف از برگزاری این سلسله نشست‌های انتخاباتی عنوان داشت: ما خود را ملزم به بصیرت افزایی نماییم و کمک کنیم تا دانشجویان به انتخاب اصلح برسند عنوان داشت: قبل از هر نشست با هر یک از نامزدها معرفی اجمالی از وی در تابلو اعلانات کانون انتخاباتی تعبیه شده است تا دانشجویان با آشنایی بیشتر، در این نشست‌ها حضور داشته باشند.
سروقامت با بیان این که به علت تعدد نامزدها این دوره انتخاب برای ما قدری مشکل است در اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری گفت: لازم است دانشجویان عزیز ما دقت کنند که بنابه فرموده رهبر عظیم الشان انقلاب، رییس جمهور ما باید نقاط قوت روسای جمهور قبل را داشته باشد و نقاط ضعف آنها را نداشته باشد و همین را معیار انتخاب گزینه اصلح قرار بدهند.
وی با اشاره به تعداد بالای نامزدهای احتمالی که از سوی شورای نگهبان تایید صلاحیت خواهند شد افزود: بعضی افراد صاحب نظر تاکید داشته‌اند که نامزدهایی که خودشان را اصلح نمی‌دانند کنار بکشند تا نامزدهایی که اصلح هستند، حضور موثرتر و موفق‌تری داشته باشند.
معاون فرهنگی پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث در پایان خاطر نشان ساخت: امیدواریم حاصل برگزاری این نشست‌ها، انتخاب فرد اصلح و حضور پرشور ما در روز انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری باشد و رییس جمهوری که در آینده انتخاب می‌شود بتواند پاسخگوی تمام مطالبات اقشار مختلف از جمله قشر تحصیل کرده و فرهیخته باشد./959/پ202/ص
ارسال نظرات