۰۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۱۶۹۱۱۰

خبرنگاران خوزستانی به مرقد مطهر امام خمینی اعزام می شوند

خبرگزاری رسا ـ سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان از اعزام خبرنگاران، عکاسان، هنرمندان و اصحاب رسانه و مطبوعات همزمان با سالگرد ارتحال امام(ره) به مرقد مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی خبرداد.
خبرنگاران خوزستانی به مرقد مطهر امام خمینی اعزام می شوند حجت الاسلام جعفري ، سرپرست شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي خوزستان

حجت الاسلام سعید جعفری، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که بیش از ده هزار خوزستانی به مرقد امام خمینی(ره) به منظور شرکت در مراسم ارتحال اعزام می شوند، اظهار داشت: تاکنون استقبال پرشوری برای شرکت در بیست و دومین سالگرد بنیانگذار جمهوری اسلامی از سوی مردم استان شده است.

وی با بیان این که درخواست های بسیاری از سوی اصحاب رسانه و هنرمندان جهت شرکت در برنامه ارتحال امام خمینی(ره) شده است، گفت: برای نخستین بار خبرنگاران، عکاسان، اصحاب رسانه و هنرمندان به مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اعزام می شوند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان افزود: خبرنگاران و هنرمندان استان خوزستان می توانند با مراجعه به حوزه هنری استان اقدام به نام نویسی کنند.

حجت الاسلام سعید جعفری به زمان اعزام داوطلبان اشاره کرد و افزود: تاریخ اعزام داوطلبان برای حضور در مراسم سالگرد امام خمینی(ره) یازدهم خرداد ماه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم اصحاب رسانه و مطبوعات استقبال ویژه ای از این طرح داشته باشند./9458/ت303/ب

ارسال نظرات