۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۷
کد خبر: ۱۷۱۱۶۴
حجت‌الاسلام والسلمین غروی:

همه باید از منتخب مردم حمایت کنند/ شرکت در انتخابات وظیفه دلسوزان انقلاب و کشور است

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این‌که همه باید از کاندیدایی که اکثریت آراء را به دست می‌آورد حمایت کنند، گفت: کسانی که کاندیدای آنها رأی نمی‌آورد قطعا در حماسه انتخابات شریک هستند چون به اصل نظام رأی داده‌اند.
حجت الاسلام سيدمحمد غروي عضو جامعه مدرسين
حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد غروی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، بر ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات 24 خرداد تأکید کرد و گفت: پشتوانه هر نظامی حضور پر رنگ مردم در صحنه‌های مختلف و حمایت از آن نظام است.
وی با بیان این‌که مسأله انتخابات ریاست جمهوری یکی از عرصه‌هایی است که حضور حداکثری، پر شور و قاطع مردم را می‌طلبد، ابراز کرد: هر اندازه که حضور مردم در عرصه انتخابات بیشر باشد نشانگر این است که پشتوانه مردمی حکومت بیشتر است.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حضور مردم در صحنه‌های مختلف حمایت از نظام اسلامی را تأثیرگذار خواند و اظهار کرد: انتخابات تجلی قدرت مردمی نظام اسلامی است.
حجت‌الاسلام والمسلمین غروی تأکید کرد: حضور در انتخابات وظیفه‌ای است برای همه کسانی که دلسوز کشور، نظام و انقلاب هستند.
وی با بیان این‌که تبلیغات انتخاباتی کاندیداها فرصت مناسبی برای شناخت مردم از برنام‌های نامزدهای یازدهمین دوزه انتخابات ریاست جمهوری را فراهم کرد، گفت: مردم در این مدت با نقطه نظرات و مواضع کاندیداها برای حل مشکلات کشور آشنا شده که این امر در تصمیم گیری به آنها کمک خواهد کرد.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بر ضرورت تمکین کاندیداها به رأی مردم و قانون تأکید کرد و اظهار داشت: همه باید از کاندیدایی که اکثریت آرای مردم را به دست می‌آورد حمایت کنند.
حجت‌الاسلام والمسلمین غروی بیان داشت: کسانی که کاندیدای آنها رأی نمی‌آورد قطعا در حماسه انتخابات شریک هستند چون به اصل نظام رأی داده‌اند./927/ت302/ج
ارسال نظرات