۱۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۰
کد خبر: ۱۷۴۴۲۷

حضور انتشارات اسوه با 429 اثر قرآنی در نمایشگاه قرآن

خبرگزاری رسا ـ مدیرعامل شرکت چاپ و انتشارات اسوه وابسته به سازمان اوقاف و امور خیریه از عرضه 429 اثر مذهبی و قرآنی از سوی این انتشارات در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم خبر داد.
بخش حوزوي نمايشگاه قرآن

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه، ناصر بابا محمدی اظهار کرد: این انتشارات مکتوبات قرآنی، کتب تفسیری، مذهبی و سایر آثار مرتبط قرآنی از قبیل؛ رحل، قاب‌های قرآنی و تازه‌های چاپی خود را در این نمایشگاه ارائه خواهد کرد.

  

وی با اعلام این‌که حضوری فعال در این دوره نمایشگاه خواهیم داشت، گفت: 429 اثر توسط این انتشارات در این دوره ارائه خواهد شد که باتوجه به کاهش متراژ غرفه‌ها از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، امیدواریم بتوانیم به طور کامل این آثار را به بازدیدکنندگان معرفی کنیم.

 

بابامحمدی با اشاره به ترجمه‌های جدید این انتشارات ادامه داد: امسال دو ترجمه جدید قرآن کریم توسط استادان بهرام پور و معمار پور را در نمایشگاه عرضه خواهیم کرد.

 

مدیرعامل شرکت چاپ و انتشارات اسوه پرشمارگان‌ترین کتب این انتشارات را قرآن کریم دانست و افزود: به ترتیب پرشمارگان ترین و پرفروش ترین کتب این انتشارات؛ قرآن، مفاتیح الجنان، نهج البلاغه، سفینه البحار، اصول کافی، کلمه ا... و منتخب مفاتیح الجنان است.

 

وی اضافه کرد: در این دوره نماشگاه 5 قرآن چاپ جدید با ترجمه و بدون ترجمه بصورت نفیس و در 4رنگ برای اولین بار ارائه خواهیم کرد که شامل قرآن جیبی و وزیری با ترجمه مهدی الهی قمشه‌ای است و دو ترجمه جدید نیز ارائه می‌شود.

 

بابا محمدی تأکید کرد: کتاب «هر بیان» با موضوع تفسیر قرآن در 14 جلد هم اکنون توسط این انتشارات در حال چاپ است که متاسفانه با توجه به حجم بالای کتاب برای ماه مبارک رمضان آماده نخواهد شد و زمان انتشار آن به ماه محرم موکول شد./966/د102/ع

ارسال نظرات