۰۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۱۷۸۰۱۹
ویژه ماه مبارک رمضان؛

سلسله نشست های گفتمان دینی ویژه جوانان اندیمشکی برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک از برگزاری 120 گفتمان دینی در ماه مبارک رمضان در مساجد و مؤسسات قرآنی خبر داد.
گفتمان ديني

حجت الاسلام سعید علیپور، رییس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اوقات فراغت جوانان در فصل تابستان اظهار داشت:120گفتمان دینی مساجد و مؤسسات قرآنی در ماه مبارک رمضان در این شهرستان برگزار می شود.

وی با بیان این که توجه به هجمه فرهنگی و تبلیغاتی غرب باید در برهه کنونی از اولویت کار دستگاه های فرهنگی قرار گیرد، تأکید کرد: لزوم مقابله با جنگ نرم دشمنان اسلام، بر مبنای مهندسی فرهنگی و سند چشم انداز بیست ساله کشور باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام علیپور برگزاری نشست های گفتمان دینی را از مهم ترین راه مقابله با هجمه های دشمنان دانست و افزود: با برگزاری گفتمان های دینی برای اقشار مختلف به ویژه جوانان به مقابله با این هدف شوم صهیونیزم و دفع شبهات و بالابردن سطح آگاهی ملت می پردازد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک به برخی از عناوین گفتمان های دینی اشاره و تصریح کرد: در این گفتمان ها موضوعات مهم و کلیدی همچون مباحث اعتقادی و اخلاقی، تاریخ و سیره اهل البیت (ع)، مباحث خانواده، مباحث سیاسی و اجتماعی، آسیب شناسی فرهنگی اجتماعی تحلیل و بررسی می شوند.

حجت الاسلام علیپور هویت شناسی نسل جوان، فرهنگ عفاف و حجاب، مهارت های زندگی، اسلام شناسی و بصیرت دینی، جنگ نرم  را از دیگر موضوعات گفتمان های دینی عنوان کرد و گفت: با توجه به تأکید رهبر معظم انقلاب به مقوله سبک زندگی این مهم در حاشیه گفتمان دینی برای جوانان تبیین خواهد شد./9458/ت303/ب

ارسال نظرات