۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۱۸۹۴۸۸

احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در رادیو معارف بررسی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ رادیو معارف در همزمان با آغاز محرم با برنامه زنده صبحگاهی «ارمغان» به بحث احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر می‌پردازد.
 احياي فريضه امر به معروف و نهي از منكر در راديو معارف
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، همزمان با آغاز محرم و به مناسبت هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر،‌ برنامه زنده صبحگاهی «ارمغان» به موضوع احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر می‌پردازد.
در این برنامه حجت‌الاسلام سید علی اصغر حسینی مدیر روابط عمومی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر به موضوع پویایی جامعه اسلامی در پرتو احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر می‌پردازد و برای این بحث با اشاره به روایات و آیات قرآنی در این مورد همچون آیات 112 سوره بقره، 17 سوره لقمان، 114 سوره آل عمران، به تفسیر و تبیین معارف قرآنی بیان کننده فریضه امر به معروف و نهی از منکر می‌پردازد.
مسابقه روزانه پیامکی، ذکر روز و قرائت روزانه آیت‌الکرسی از دیگر بخش‌های این برنامه در ماه عزاداری سیدالشهدا علیه‌السلام است.
برنامه زنده صبحگاهی «ارمغان» کاری از گروه معارف و علوم وحیانی به سردبیری و تهیه‌کنندگی مهدی میرزایی، نویسندگی افسانه ضیایی و گویندگی محمدجواد محمدی هر روز از ساعت 7:15 بامداد از رادیو معارف تقدیم شنوندگان فرهیخته و معارف‌جو می‌شود.
علاقه‌مندان به این برنامه می‌توانند برای دریافت آن پس از پخش به صفحه اختصاصی برنامه «ارمغان» در سایت رادیو معارف مراجعه کنند./9191/د102/ع
ارسال نظرات