۰۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۱۹۵۹۵۸
در برنامه آیینه حقیقت از رادیو معارف بررسی می‎شود؛

نظام اعتقادی اسلام از دیدگاه حضرت امیرالمؤمنین

خبرگزاری رسا ـ برنامه «آیینه حقیقت» با موضوع بررسی نظام اعتقادی اسلام از منظر حضرت علی علیه‎السلام از رادیو معارف پخش می‌شود.
نظام اعتقادي اسلام از ديدگاه حضرت اميرالمومنين
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، برنامه جدید «آیینه حقیقت» با هدف بررسی نظام اعتقادی اسلام از دیدگاه حضرت امیرالمومنین علی علیهالسلام از بهمن ماه 92 روی آنتن صدای فضیلت و فطرت می‌رود.
در این مجموعه برنامه حجتالاسلام رضا محمدی کارشناس صاحبنام در حوزه اخلاق، تربیت و عقاید اسلامی به بررسی نظام اعتقادی اسلام با زیرمجموعه‌های توحید، عدل، نبوت، امامت و معاد از منظر حضرت امیرالمومنین علیهالسلام می‎پردازد.
در قسمت‌های پیش روی این برنامه محورهای موضوعی نظیر: معرفت شناسی، راه‌های شناخت خدا، صفات خداوند و انواع آن، معرفت نفس، توحید عملی و روش شناسی توحید و ارائه مصادیق معرفتی و توحید در کلام امیرالمومنین علی علیهالسلام بررسی می‎شود.
برنامه «آیینه حقیقت» کاری از گروه معارف و علوم وحیانی به سردبیری و تهیهکنندگی روحالله شجاعی، نویسندگی سیدعلی منافی و گویندگی محبوبه حسنی از اول بهمن 92 دوشنبه و سه شنبه هر هفته ساعت 12:40 از رادیو معارف پخش و سه شنبه و چهارشنبه از ساعت 3:30 بامداد از همین شبکه بازپخش می‌شود.
علاقه‎مندان به پیگیری این مباحث اعتقادی می‌توانند برای دریافت آن به صفحه اختصاصی برنامه «آئینه حقیقت» در سایت رادیو معارف مراجعه کنند./9191/د102/ن
 
ارسال نظرات