۰۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۳
کد خبر: ۲۰۷۴۱۷
معاون تبلیغ حوزه خبر داد؛

عصبانیت بی بی سی و دشمنان از فعالیت مدارس امین

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ حوزه های علمیه با اشاره به راه اندازی مدارس امین در سراسر کشور، از عصبانیت بی بی سی و رسانه های بیگانه و برخی رسانه های داخلی از فعالیت این مدارس خبر داد.
حجت الاسلام نبوي، معاون تبليغ حوزه علميه حجت الاسلام والمسلمين نبوي ، معاون تبليغ حوزه هاي علميه

 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام نبوی معاون تبلیغ حوزه های علمیه به همراه شماری از مدیران این معاونت، عصر امروز با حضور در مدرسه علمیه امام سجاد(ع) با حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید دیدار و گفت وگو کردند.

 

بر اساس این گزارش در ابتدای این دیدار حجت الاسلام نبوی گزارشی از فعالیت ها، اقدامات و طرح و برنامه های این معاونت به محضر حضرت آیت الله مکارم شیرازی ارائه کرد.

 

وی با اشاره به فعالیت های مرکز تخصصی تبلیغ تاکید کرد: این مرکز در سطوح دو، سه، و چهار فعالیت می کند.

 

حجت الاسلام نبوی تصریح کرد: سفیران هدایت نیز در حال حاضر 62 مدرسه در سراسر کشور دارد، سال گذشته نیز 42 مدرسه سفیران هدایت در استان خراسان ایجاد شده است.

 

حجت الاسلام نبوی با بیان این که سفیران هدایت تاکنون 1800 فارغ التحصیل داشته است، اظهار داشت: فارع التحصیلان این مرکز با توجه به جامعیت اطلاعاتی و علمی که دارند و آموزش هایی که دیده اند در عرصه های مختلف منشا تاثیر بوده اند.

 

معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه های علمیه تصریح کرد: بخش فرق و ادیان نیز درباره فرقه های مختلف فعالیت می کنند و در تمامی گروه ها کار تربیت استاد در حال انجام است، تاکنون چندین هزار طلبه نیز آموزش های لازم را دیده اند.

 

وی یادآورشد: در بخش طرح هجرت بیش از دو هزار و 850 مبلغ مستقر در سراسر کشور داریم، روحانیان طرح هجرت افرادی انقلابی هستند اما وارد خط بازی های سیاسی نشده اند و همین عامل موفقیت آنها بوده است.

 

حجت الاسلام نبوی با اشاره به فعالیت های بخش رسانه معاونت تبلیغ، اظهار داشت: ما بیش از صد مبلغ اینترنتی داریم که سی مبلغ در بخش فرق و ادیان فعالیت می کنند.

 

وی بیان کرد: مجله مبلغان نیز با شمارگان شش هزار نسخه چاپ و روانه بازار می شود و در مناسبت های مختلف تبلیغی نیز محتوای لازم برای مبلغان را تامین می کند.

 

حجت الاسلام نبوی طرح مدارس امین را بسیار اثرگذار دانست و تاکید کرد: فعالیت این مدارس و کارهایی که روحانیان انجام می دهند باعث عصبانیت دشمنان، بی بی سی، رادیو فردا و برخی سایت های داخلی شده است.

 

معاون تبلیغ حوزه های علمیه با تاکید بر این که تربیت معلم باید از سوی حوزه های علمیه انجام شود، گفت: ما این مساله را در دولت های مختلف به وزار گفته ایم، اما تاکنون حتی یک مرکز تربیت معلم به حوزه های علمیه نداده اند.

 

وی بیان کرد: معنا ندارد در حکومت اسلامی این قبیل کارها در اختیار حوزه نباشد و متاسفانه این مساله تنها در حرف با استقبال مسؤولان مواجه شده و در عمل خبری نیست، از این رو لازم است این مساله در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گیرد.

 

وی بیان کرد: مجمع مبلغان حوزه نیز به صورت دو سه ماه یکبار با حضور خطبایی که در تلویزیون و رسانه ها فعالیت می کنند، برگزار می شود و در این مجمع همفکری و هم اندیشی لازم انجام می شود. /924/پ202/ج

ارسال نظرات