۰۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۲۱۱۰۴۲
همزمان با ماه مبارک رمضان صورت می گیرد؛

برگزاری 9 محفل انس با قرآن در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری 9 محفل انس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این 9 محفل بزرگ انس با قرآن با حضور قاریان برجسته در 9 شهرستان این استان برگزار می‎شود.
محفل انس با قرآن

جواد کارگران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، در خصوص برنامه‌های فرهنگی سازمان فرهنگ و ارشاد این استان در ماه مبارک رمضان در این استان تصریح کرد: با توجه به این که بهترین اعمال در شب‌ها و روزهاى ماه مبارک رمضان، تلاوت قرآن است، محوریت برنامه‌های ماه مبارک رمضان بر اساس کلام وحی نهاده شده است.

 

وی افزود: اگر چه تلاوت قرآن در تمام اوقات ثواب دارد، اما چون قرآن در ماه رمضان نازل شده است، از اجر و ثواب ویژه‏‌اى برخوردار است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری 9 محفل انس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این 9 محفل بزرگ انس با قرآن با حضور قاریان برجسته در 9 شهرستان این استان برگزار میشود.

 

این مقام مسؤول با اشاره به استقبال خوب مردم از محافل انس با قرآن در سال گذشته بیان داشت: آشنایی با آموزه‌های نورانی کلام وحی و عمل به دستورات الهی، عموم مردم به‌ ویژه جوانان را از گزند توطئه‌های فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی حفظ می‌کند.

 

کارگران یادآور شد: ماه مبارک رمضان فرصت مغتنمی برای ایجاد فضایی معنوی در کشور و تهذیب نفس و خودسازی انسان‌هاست و افرادی در این مسیر سعادتمند هستند که از برکات این ماه نهایت استفاده را ببرند.

 

وی با اشاره به این که همان‌طور که در بهار طبیعت تمام گیاهان و درختان بعد از یک خواب طولانی دوباره بیدار و زنده می شوند، تصریح کرد: انسان‌ها هم در ماه بهار قرآن، به خودسازی و پاکسازی روح و جسم از گناهان می‌پردازند./9457/ت303/ب

ارسال نظرات