۱۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۲۱۲۴۰۸

مسابقات قرآن در مقر انجمن دانش‌آموختگان الازهر در قاهره

خبرگزاری رسا ـ انجمن جهانی دانش‌آموختگان الازهر در قاهره، امروز، ۱۷ تیرماه، مسابقه حفظ و تلاوت قرآن کریم برای دانشجویان مهاجر برگزار می کند.
مسابقات قرآني

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جامعةالمصطفی، انجمن جهانی دانش‌آموختگان الازهر امروز، 17 تیرماه، در مقر این انجمن در قاهره مسابقه حفظ و تلاوت قرآن کریم برای دانشجویان مهاجر برگزار می‌کند و فعالیت‌های این مسابقه تا 16 ماه مبارک رمضان ادامه دارد.


«اسامه یاسین»، نایب رئیس شورای اداری انجمن دانش‌آموختگان الازهر در این باره گفت: این مسابقه در چارچوب فعالیت‌های متنوع دینی و قرآنی این انجمن برگزاری می‌شود و هدف از آن فعال‌کردن نقش دانشجویان در نهادینه کردن ارزش‌های والای اسلام در جامعه و ایجاد روحیه رقابت میان آنان در حفظ قرآن کریم و تشویق به تلاوت صحیح آیات قرآن به دور از تحریف است.


وی افزود: برای دانشجویان شرکت‌کننده‌ که در رشته‌های حفظ کل قرآن و حفظ سه چهارم قرآن این مسابقات حائز رتبه‌های برتر شوند، جوایز نقدی درنظر گرفته شده است.


یادآور می‌شود، هیئت نظارت بر این مسابقه متشکل از شماری از اعضای هیئت علمی دانشگاه الازهر است که دارای اجازه‌نامه‌های قرآنی از مشاهیر قرآن هستند.

 

در پایان این مسابقات، علاوه بر اهدای جوایز نقدی به نفرات برتر، لوح‌های تقدیر نیز به آنان اهدا می‌شود./993/د102/س

ارسال نظرات