۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۲۳۳۴۴۵
مسؤول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه شهید بهشتی:

ارتباط با خدا و پیروی از ولایت شهید شهریاری را به کمال رساند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به جایگاه و ارزش شهدای انرژی هسته ای کشور گفت: شهید شهریاری با ارتباط با خدا و پیروی از ولایت به کمال رسید.
شهيد شهرياري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمود نبوی، مسؤول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید بهشتی در چهارمین مراسم یاد بود شهید مجید شهریاری و پاسداشت 122 شهید دانشگاه شهید بهشتی که پیش از ظهر یکشنبه 9 آذر ماه در سالن ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، با اشاره به سخنی از علامه محمد تقی جعفری گفت: ارزش انسان به کار و عشق او است و انسان ها باید در این مسیر گام بردارند تا به کمال برسند.
 
وی افزود: امام (ره) در فرمایشات خود همیشه متذکر می شدند که خدایا به ما حسن عاقبت عطا کن و همه ما باید این دعای امام رحمه الله علیه را الگو و سرمشق کارهای خود قرار دهیم.
 
مسؤول دفتر نهاد مقام معظم رهبری همچنین با اشاره به زندگی مرحوم آیت الله مرعشی نجفی اظهار کرد: با اینکه منزل مرحوم آیت الله مرعشی به حرم حضرت معصومه(س) نزدیک بود اما ایشان قبل از اینکه برای انجام فریضه نماز از منزل خارج شدند از خدا می خواستند تا ایشان را در همین مسیر کوتاه حفظ کنند، حفظ کردن نه به لحاظ سلامتی بلکه از این جهت که مسیر زندگی ایشان تغییر نکند و همواره در جهت خدا گام بردارند.
 
حجت الاسلام نبوی افزود: گاهی در مسیر زندگی انسان اتفاق هایی رخ می دهد که مسیر زندگی انسان را تغییر می دهد و شهید مجید شهریاری در مسیری گام برداشت که عاقبت به خیر شد.
 
وی با اشاره به نقش صدقه جاریه در زندگی اخروی انسان ها گفت: سعادت انسان در این است که پس از مرگ برای خود صدقه جاریه به جای بگذارد و این صدقه با تربیت فرزندان و شاگردان نیکو میسر است، شهید مجید شهریاری نیز در مسیر پیشرفت انرژی هسته ای کشور مان گام برداشت و شاگردان بسیاری را در این راه تربیت کرد.
 

مسؤول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید بهشتی با بیان سخنی از حضرت علی (ع) افزود: حضرت علی(ع) قیمت و محسنات انسان را در کار و تلاش می دانستند و شهید شهریاری نیز با ارتباط با خدا و پیروی از ولایت به کمال رسید./818/پ202/ب4

ارسال نظرات