۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۲۳۴۷۱۰

جلسه تبلیغات ستاد ساماندهی اربعین در ایلام برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ جلسه کمیته برنامه‌ریزی فرهنگی و تبلیغات ستاد ساماندهی اربعین در ایلام برگزار شد.
برگزاري جلسه تبليغات ستاد ساماندهي اربعين در ايلام

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی ایلام، جلسه کمیته برنامه‌ریزی فرهنگی و تبلیغات ستاد ساماندهی اربعین ایلام با حضور حجت الاسلام فتاحی مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام ومسئول کمیته ستاد اربعین حسینی در استان ایلام برگزار شد.

 

 در این جلسه حق نظری معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی به عنوان دبیرجلسه دستورجلسه را عنوان کرد.

 

حجت الاسلام محمدفتاحی، مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان با تشکر از حضور اعضا نکاتی را در مورد اربعین یادآور شد و گفت: امسال با برنامه‌ریزی و پیش بینی‌های مناسب کارهای خوبی در ایلام و به ویژه در مهران صورت گرفته است.

 

وی به بخشی از کارهای صورت گرفته اشاره کرد و افزود: اعزام 55 نفر مبلغ در ایام اربعین جهت تبلیغ و اقامه نماز جماعت و استفاده از ظرفیت مداحان و افراد تأثیرگذار در مهران از اولویت‌های تبلیغی این کمیته است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی همچنین از توزیع بسته‌های فرهنگی ویژه اربعین حسینی در بین زائرین عتبات عالیات خبرداد وگفت: برگزاری مراسم مختلف عزاداری و همچنین توزیع نذورات توسط هیئات مذهبی از دیگر فعالیت‌هایی است که توسط این کمیته برنامه ریزی شده است.

 

در ادامه این جلسه، اعضاء مطالبی پیشنهاد و نقطه نظرات خودرا بیان کردند؛ این جلسه باتصویب چند مصوبه ازجمله انجام تبلیغات محیطی، برپایی ایستگاه فرهنگی و توزیع اقلام نصب سیستم صوتی به اتمام رسید./998/د102/ب6

ارسال نظرات