۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۷
کد خبر: ۲۳۵۰۲۲

سومین یادواره سرداران و شهدای لشکر 22 بیت‌المقدس کردستان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ سومین یادواره سرداران و شهدای لشکر 22 بیت‌المقدس کردستان با سخنرانی فرمانده لشکر عملیاتی 22 بیت‌المقدس برگزار شد.
يادواره شهدا

به گزارش خبرگزاری رسا،  نرمیانی، فرمانده لشکر عملیاتی 22 بیت‌المقدس کردستان ظهر امروز در سومین یادواره سرداران و شهدای لشکر 22 بیت‌المقدس در سنندج اظهار کرد: طی یک سال اخیر فعالیت‌های متعددی برای پاسداشت یاد و خاطره شهدای والامقام لشکر 22 و تجلیل از ایثار و فداکاری خانواده‌های آنان برگزار شده است.

 

وی افزود: بیش از 80 درصد از 5 هزار و 400 شهید گلگون کفن کردستان جزء مجموعه لشکر 22 هستند که هم‌اکنون به صورت مستقیم 337 پرونده از آنان در لشکر 22 بیت‌المقدس در دستور کار بوده و سایر پرونده‌ها نیز در شهرستان‌های مختلف ساماندهی شده‌اند.

 

نریمانی تصریح کرد: دو یادواره سرداران و شهدای گرانقدر لشکر 22 بیت‌المقدس طی یک سال و نیم اخیر برگزار شده است و در این دو یادواره 237 خانواده معزز شهدا مورد تجلیل قرار گرفته‌اند و امروز نیز در سومین یادواره از 100 خانواده دیگر تجلیل به عمل می‌آید.

 

فرمانده لشکر عملیاتی 22 بیت‌المقدس کردستان اظهار داشت: برگزاری 3 برنامه ویژه بازنشستگان و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، سرکشی از 170 نفر از خانواده معزز شهدا در سال 92 و تکمیل پرونده جانبازی برای افراد زیر 25 درصد در قالب طرح رمضان از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت بوده است.

 

نریمانی اظهار داشت: از ابتدای سال 93 تاکنون نیز در قالب طرح ولایت از 85 خانواده معزز شهدا سرکشی شده است و پرونده بازنشستگی 35 نفر نیز تکمیل شده است.

 

در ادامه این مراسم نیز منصور دولتی شاعر پیشکسوت عرصه دفاع مقدس کردستان اشعاری را در خصوص فرهنگ ایثار و شهادت قرائت کرد و از خانواده‌های معزز شهدای لشکر 22 بیت‌المقدس تجلیل به عمل آمد./988/د102/ب4

ارسال نظرات