۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۲۳۶۰۷۰
به همت باشگاه پژوهشگران جوان آستان قدس؛

سلسله نشست‌های تخصصی بررسی تجربیات و نقد یافته‌های پژوهشی برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ همزمان با هفته پژوهش، سلسله نشست‌های تخصصی بررسی تجربیات و نقد یافته‌های پژوهشی در موسسه جوانان آستان قدس رضوی برگزار می شود.
باشگاه پژوهشگران جوان

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد به نقل از روابط عمومی مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی، به مناسبت بزرگداشت هفته پژوهش، نشست مشترکی با حضور اساتید و پژوهشگران از سوی باشگاه پژوهشگران جوان موسسه جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس رضوی برگزار می شود.

 

در این نشست، ضمن سخنرانی دکتر علی آقامحمدی تحت عنوان «فرصت ها و تهدیدات فضای مجازی در کشور»، نتایج پژوهشی یکی از طرح‌های کلان مؤسسه تحت عنوان «اثربخشی مراسم بین‌المللی زیرسایه خورشید» نیز نقد و بررسی خواهد شد.

 

این گزارش حاکیست، نشست مذکور ساعت 9 صبح روز چهارشنبه بیست و ششم آذرماه با نقد یافته‌های پژوهشی توسط دکتر بخشی، دکتر اورعی و حجت‌الاسلام الهی خراسانی از اساتید حوزه و دانشگاه برگزار می شود.

 

فعالان فرهنگی و برگزارکنندگان مراسم زیر سایه خورشید، به همراه پژوهشگران عرصه‌های فرهنگی-تربیتی از میهمانان این برنامه هستند.

 

بر اساس این گزارش، در انتهای مراسم، چند تن از فعالان و حامیان پژوهش‌های فرهنگی- اجتماعی مورد تقدیر و تشکر مدیر عامل مؤسسه قرار خواهند گرفت./930/د102/ب5

 

ارسال نظرات