۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۷
کد خبر: ۲۴۰۰۱۸
حجت الاسلام و المسلمین سعیدی:

عملکرد رسانه‌های قم در انتشار اخبار قابل تقدیر است

خبرگزاری رسا ـ تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) از اصحاب رسانه قم برای انتشار اخبار این شهر مقدس تقدیر کرد و گفت: رسانه‌های قم با انتشار اخبار مرتبط با پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال د فاع مقدس و بصیرت افزایی در فتنه 88 به وظیفه خود عمل کردند.
حجت‌الاسلام والمسلمين سعيدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد سعیدی، تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س)،  شب گذشته در جمع اصحاب رسانه در شبستان نجمه خاتون آستان مقدسه حضرت معصومه(س)، گفت: رسانه‌های قم با انتشار اخبار مرتبط با پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال د فاع مقدس و بصیرت افزایی در فتنه 88 به وظیفه خود عمل کردند.

 

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی بیان کرد: تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س)، وظیفه خود می­داند که از اصحاب رسانه برای انتشار اخبار شهر مقدس قم تقدیر و تشکر کند.

 

وی با اشاره به سخنان مهم مقام معظم رهبری در آستانه 19دی، گفت: ایشان علی رغم مشغله­های فراون از سال 69 تا کنون روز 19 دی را به مردم اختصاص داده­­اند و توجه ویژه­ای به مسائل و مشکلات شهر مقدس قم دارند.

 

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) ابراز کرد: اصحاب رسانه برای انتشار و انعکاس سخنان و دغدغه­های رهبر معظم انقلاب در سراسر جهان تلاش کنند./998/پ203/ی

ارسال نظرات