۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۲
کد خبر: ۲۴۱۲۱۳
مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان:

اهانت به پیامبر اسلام، اهانت به همه ارزش های انسانی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با محکوم کردن نشریه فرانسوی در اهانت به پیامبر گرامی اسلام، گفت: اهانت به پیامبر اکرم(ص) گواه روشنی از عجز، ناتوانی و ترس دشمنان اسلام از گسترش موج بیداری اسلامی در جهان و در راستای اسلام ستیزی و ایجاد اختلاف بین پیروان ادیان الهی است.
مدير کل تبليغات اسلامي گلستان

حجت الاسلام نورالله ولی نژاد، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان با محکوم کردن نشریه فرانسوی در اهانت به پیامبر گرامی اسلام، گفت: اهانت به پیامبر اکرم(ص) گواه روشنی از عجز، ناتوانی و ترس دشمنان اسلام از گسترش موج بیداری اسلامی در جهان و در راستای اسلام ستیزی و ایجاد اختلاف بین پیروان ادیان الهی است.

 

وی تصریح کرد: انجام این گونه اعمال ننگین هر چند وقت یکبار از سوی غربی ها طراحی و اجرا می شود که این حکایت از استیصال و درماندگی آنان در برابر اسلام ناب محمدی است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان این که جبهه استکبار در برهه ای از زمان مرتکب این جنایت شده که تجربه تلخ شکست ها و ناکامی های قبلی را در کارنامه سیاه خود دارد،‌ تاکید کرد: عوامل این جنایت باید بدانند که این اقدام  آنها مانند سایر توطئه های قبلی انزجار و خشم مسلمانان را برانگیخته و پرده از سیاست های دروغین غرب و مدعیان آزادی و دفاع از حقوق بشر را بر خواهد داشت.

 

وی آمریکا و فرانسه را حامیان اصلی داعش در منطقه دانست و خاطرنشان کرد: این کشورهای غربی همواره از گروه های تروریستی در منطقه حمایت کرده و می کنند.

 

حجت الاسلام ولی نژاد افزود: دشمنان اسلام بدانند این گونه حرکت ها نمی تواند خدشه ای به حرکت بیداری اسلامی در جهان و در بین موج اسلام خواهی ایجاد کند و شکست خوردگان این سناریوی نابخردانه، خط سلطه و استثمار آمریکا و صهیونیسم هستند.

 

وی با بیان این که صهیونیسم جهانی امروز آن چنان در مقابل اقتدار اسلام ناب درمانده شده که برای مقابله با آن دست به جسارت و اهانت می زند، خاطرنشان کرد: امروز شاهد نظام سلطه در سراسر جهان هستیم.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به این که امروز غرب برای حفظ خود دست به اقدامات ضد دینی می زند، ادامه داد: استکبار جهانی باید بدانند دیگر نمی تواند در برابر عظمت و بزرگی اسلام حقیقی ایستادگی کند و باید بپذیرد که اسلام در همه دنیا فراگیر شده است.

 

حجت الاسلام ولی نژاد با بیان این که توهین به رسول خدا نشان دهنده عمق کینه دشمنان نسبت به اسلام و شدت خشم آنان از جهان شمول شدن معارف آن است، بیان داشت: این گونه حرکت های مذبوحانه علیه ارزش های دینی و مقدسات نشان داد که صهیونیسم جهانی تلاش دارد از راه تقدس زدایی، ارزش های دینی را تضعیف کند.

 

وی با تأکید براین که اهانت به پیامبر گرامی اسلام(ص)، اهانت به همه ارزش های انسانی است، ادامه داد: این اهانت گستاخانه نسبت به نبی مکرم اسلام سبک شمردن مکارم اخلاق و نادیده گرفتن بزرگترین فرستاده خداوند متعال بر روی زمین است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی با بیان این که عاملان اصلی این اهانت به عذاب الهی گرفتار خواهند شد، خاطرنشان کرد: خداوند متعال نخواهد گذاشت طراحان اصلی این اقدام مذبوحانه راحت بمانند.

 

حجت الاسلام ولی نژاد با اشاره به این که این حرکت ضد دینی دل های همه یکتا پرستان عالم را آزرده و آنها را عزادار کرد، ادامه داد: همه باید آگاه و بیدار باشند که نبرد بین حق و باطل به یکی از حساسترین مراحل خود رسیده است./1315/ت302/ب1

ارسال نظرات